بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
فیدلیتی پرایم در بورس کالا عرضه می‌ شود
دو تیپ فیدلیتی پرایم تیپ یک (۵ صندلی) و تیپ ۲ (۷ صندلی) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۲۲ تا پایان همان روز در بورس کالا عرضه خواهد شد. این محصول با دو رنگ سفید و مشکی به فروش خواهد رسید.
کد خبر : ۲۶۴۰۰۸

فیدلیتی پرایم در بورس کالا عرضه می‌ شود

بورس نیوز: دو تیپ فیدلیتی پرایم تیپ یک (۵ صندلی) و تیپ ۲ (۷ صندلی) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۲۲ تا پایان همان روز در بورس کالا عرضه خواهد شد. این محصول با دو رنگ سفید و مشکی به فروش خواهد رسید.

قیمت پایه فیدلیتی پرایم تیپ در این نوبت از عرضه در بورس کالا ۷۵۸ میلیون و پانصدهزار تومان و در خصوص نسخه تیپ ۲ همین محصول قیمن پایه ۷۷۲ میلیون تومان اعلام شده است.

فیدلیتی پرایم از محصولات پرطرفدار بهمن موتور است. این خودروی پنج نفره در دسته SUV قرار می‌گیرد. سطح آلایندگی این خودرو مطابق استاندارد یورو ۵ است. از دیگر قابلیت‌های به روز این خودرو سیستم ضدسرقت، دوربین ثبت رانندگی، دوربین ۳۶۰، رادار نقطه کور، سیستم حرکت بین خطوط و شارژ وایرلس، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط و... این خودرو نام برد.

پیش از این نیز فیدلیتی پرایم دو مرتبه در بورس کالا عرضه شده که با استقبال مصرف کنندگان واقعی این خودرو روبرو گردید. متقاضیان خرید خودرو در بورس کالا باید کدسجام داشته باشند و نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر این معامله آگاه باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر