بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
تعمیرات اساسی مجتمع شرکت پلیمر آریاساسول با هدف آماده‌سازی واحد‌های پلی‌اتیلن سبک و پلی اتیلن متوسط و سنگین و همچنین واحد آفسایت به منظور حفظ شرایط تولید پایدار آغاز شد.
کد خبر : ۲۶۴۱۲۹

آغاز تعمیرات اساسی مجتمع شرکت پلیمر آریاساسول با هدف استمرار و تولید پایدار

بورس نیوز: این تعمیرات اساسی که از شنبه هفته جاری آغاز شده به مدت ده روز ادامه خواهد داشت و کلیه فرایند آن با استفاده از دانش و توان متخصصین داخلی و همکاری تیم‌های تعمیرات، بهره‌برداری، بازرسی فنی، حفاظت فنی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، خدمات پشتیبانی، تدارکات کالا، حراست، فناوری اطلاعات، کارگاه مرکزی و روابط عمومی در حال انجام است.

گفتنی است تعمیرات اساسی واحد LD از روز شنبه مورخ ۱۴ آبانماه به مدت ۴ روز، واحد MD/HD به مدت ۱۰ روز و تعمیرات اساسی آفسایت و تاسیسات درون‌سایتی از تاریخ مذکور به مدت ۷ روز با هدف حفظ شرایط تولید پایدار با تست و تعمیر تجهیزات صنعتی در محل نصب شده، بازرسی، بازسازی، تعویض، جایگزینی و تعمیرات اساسی تجهیزات مکانیکی، ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است که شرکت پلیمر آریاساسول با تولید ۹۸۷ هزار و ۱۷۱ تن انواع محصولات در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به رکورد جدیدی در تولید ۶ ماهه همه ادوار خود دست یافت که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۶ هزار تن افزایش داشته و در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته ۲۲ هزار تن در واحد الفین و۴ هزار تن در واحد‌های پلیمری، محصول بیشتر تولید کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر