بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ریل پرداز سیر ۳۷ درصد کاهش درآمد ماهانه داشت؛

خروج "حریل" از روند صعودی درآمد

خروج
بخش «حمل (ذوب آهن)» با ۱۵ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان درآمدزاترین بخش "حریل" در مهرماه بود و این بخش در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۴۹ درصدی را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۶۴۱۳۴

خروج درآمد ماهانه حریل از مسیر صعود+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ریل پرداز سیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که در این دوره از خود بر جای گذاشت برابر با ۳۱ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۲۹۷ میلیارد تومانی رسید.

خروج درآمد ماهانه حریل از مسیر صعود+بورس نیوز

میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط این شرکت در ۷ ماه گذشته از ابتدای سال مالی ۳۷۳ میلیارد تومان اعلام کرد، میزان درآمدی که حریل در مهرماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته به دست آورد ۳۰ درصد پایین‌تر بود.

درآمد‌های شناسایی شده "حریل"

میزان درآمد "حریل" در مهرماه از خدمات و فروش به دست آمد که در مقایسه با ماه گذشته ۳۷ درصد کاهش را به دنبال داشت، در هفتمین ماه از سال جاری میزان درآمدی که به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد اُفت را شاهد بود.

خروج درآمد ماهانه حریل از مسیر صعود+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ۱۴۰۱ درآمد تجمیعی که این شرکت شناسایی کرد برابر با ۲۹۷ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته با افزایش ۳ درصدی همراه بود.

بخش «حمل (ذوب آهن)» با ۱۵ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان درآمدزاترین بخش "حریل" در مهرماه بود و این بخش در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۴۹ درصدی را به دنبال داشت و لازم به ذکر است که در حوزه «حمل (فولاد خورستان)» نیز با کاهش ۲۲ درصد همراه بود و به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت ریل پرداز سیر؛

"حریل" از تغییر ترکیب هیات مدیره گفت

با پیشنهاد هیات مدیره شرکت ریل پرداز سیر؛

"حریل" از محل آورده نقدی پیشنهاد افزایش سرمایه دارد

۲۰ درصد افزایش درآمد ماهانه
درآمد‌های سالانه این شرکت زیر ذره‌بین رفت؛

۲۰ درصد افزایش درآمد ماهانه "حریل"

با اعلام شرکت ریل پرداز سیر؛

"حریل" ۱۲ دستگاه لوکوموتیو می‌ خرد

ارسال نظر