بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
مقدار فروش نورد و تولید قطعات فولادی کاهش پیدا کرد؛

کاهش درآمد ماهانه ۴۳ درصدی "فنورد"

کاهش درآمد ماهانه ۴۳ درصدی
میزان درآمد ماهانه نورد و تولید قطعات فولادی که در مهرماه به ثبت رسید ۴۱ درصد پایین‌تر از میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۶۴۱۷۱

بورس نیوز:

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در گزارش فعالیت ماهانه خود در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که فروش «ورق، تسمه و پلیت» شناسایی کرد برابر با مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان بود و در ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز به درآمد تجمیعی یک هزار و ۳۸۲ میلیارد تومانی دست یافت.

این شرکت میزان درآمدی که در مهرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، عمده‌ترین درآمدی که از فروش محصولات به ثبت رسید متعلق به بازار داخلی با ۱۱۹ میلیارد تومان بود که ۹۷ درصد از فروش "فنورد" را در مهرماه در اختیار داشت.

کاهش درآمد ماهانه ۴۳ درصدی فنورد+بورس نیوز

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی "فنورد" در ۷ ماه گذشته برابر با مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان بود، همچنین گفتنی است که در مهرماه میزان درآمدی که توسط این شرکت فولادی به ثبت رسید ۴۱ درصد پایین‌تر از میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته بود.

درآمد‌ ماهانه "فنورد" تا پایان مهرماه

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در پایان مهرماه میزان درآمدزایی که از فروش محصولات خود داشت نسبت به شهریورماه شاهد کاهش ۴۳ درصدی درآمد ماهانه بود و در مقایسه با مهرماه سال گذشته نیز با اُفت ۱۹ درصدی را تجربه کرد، درآمد تجمیعی "فنورد" نیز در این دوره ۷ ماهه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش را به دنبال داشت.

کاهش درآمد ماهانه ۴۳ درصدی فنورد+بورس نیوز

تنها محصول به فروش رفته "فنورد" در مهرماه مربوط به «ورق، تسمه و پلیت» با ۲۳۳ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز ۱۵ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، گفتنی است که فروش ماهانه این شرکت فولادی در بازار داخل کشور نسبت به ماه گذشته با ۴۴ درصد کاهش همراه بود.

مقدار فروش محصولات شرکت "فنورد"

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در پایان مهرماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۷ هزار و ۸۵۲ تن اعلام کرد، حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «ورق، تسمه و پلیت» بود که در بازار داخلی به فروش رسید، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات را برابر با ۷۸ هزار و ۳۴۹ تن اعلام کرد.

کاهش درآمد ماهانه ۴۳ درصدی فنورد+بورس نیوز

فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته کاهش ۴۱ درصدی مقدار فروش محصولات را مشاهده کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۹ درصد کاهش را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت هایی که بیست و یکم تیرماه به مجمع می روند
نگاه تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند

شرکت هایی که بیست و یکم تیرماه به مجمع می روند

افزایش سرمایه
با اعلام شرکت نورد و تولید قطعات فولادی؛

افزایش سرمایه "فنورد" در راه است

حقیقی های
با اعلام شرکت نورد و تولید قطعات فولادی؛

حقیقی های "فنورد" پاییز سود می گیرند

با اعلام شرکت نورد و تولید قطعات فولادی؛

"فنورد" سهامداران را فراخواند

ارسال نظر