بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
مدیرکل گمرک ایلام گفت: در مجموع ۲۰ درصد صادرات به عراق از مرز مهران صادر می‌شود که این میزان صادرات کالا از لحاظ وزنی ۸۹ درصد و از لحاظ ارزشی ۷۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
کد خبر : ۲۶۴۲۴۷

صادرات 20 درصدی از مرز مهران به عراق

بورس نیوز: روح الله غلامی، مدیرکل گمرک ایلام با اشاره به افزایش ۲۷۰ درصدی درآمد گمرک در هفت ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: این مدت یک میلیون و ۹۴۴ هزار تن کالا به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار از مرز مهران به عراق و سایر کشور‌ها صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تا پایان مهرماه بیش از ۸۱ هزار تردد کامیون از این مرز بین المللی انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

غلامی با بیان اینکه گمرک مهران از بین ۱۲ مرز کشور رتبه اول صادرات را به خود اختصاص داده است، گفت: در این بازه زمانی تزانزیت کالا با رشد ۲ برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۸ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک ایلام با بیان اینکه در مجموع ۲۰ درصد صادرات به عراق از مرز مهران صادر می‌شود، افزود: این میزان صادرات کالا از لحاظ وزنی ۸۹ درصد و از لحاظ ارزشی ۷۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد کامیون‌های صادراتی به مرز مهران در جریان بوده و صادرات کالا بدون وقفه و مشکل خاصی در حال انجام است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر