بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
مقدار فروش مهرماه فولاد کاویان ۱۲ درصد ریخت؛

کاهش ۷ درصدی درآمد ماهانه "فوکا"

کاهش ۷ درصدی درآمد ماهانه
میزان درآمد تجمیعی این شرکت در هفتمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به سال مالی گذشته ۳۵ میلیارد تومان کاهش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۴۲۶۰

بورس نیوز:

شرکت فولاد کاویان در گزارش فعالیت مهرماه سال جاری میزان درآمد ماهانه خود را از فروش ورق فولادی و ضایعات غیر کارمزدی برابر با ۳۳۰ میلیون تومان اعلام کرد، همچنین درآمدزایی "فوکا" در شهریورماه ۳۵۲ میلیون تومان بود.

"فوکا" از ابتدای سال مالی جاری تا پایان مهرماه میزان درآمد تجمیعی به‌دست‌آمده توسط این شرکت بالغ‌بر یک هزار و ۸۰۵ میلیارد تومان بود، میزان سرمایه‌ای که "فوکا" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۵۹۷ میلیارد تومان بود.

فروش "فوکا" در مهرماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیان‌گر آن است که "فوکا" در سال جاری عملکرد نزولی را نسبت به سال گذشته داشت، میزان درآمد تجمیعی این شرکت در هفتمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به سال مالی گذشته ۳۵ میلیارد تومان کاهش را تجربه کرد.

درآمد ماهانه "فوکا" تا پایان مهرماه

روند درآمدزایی ماهانه "فوکا" در مهرماه نسبت به شهریورماه ۷ درصد کاهش درآمد را به دنبال داشت، این شرکت در مقایسه با مهرماه سال گذشته نیز عملکرد خوبی را بر جای نگذاشت و ۹ درصد ریزش را تجربه کرد.

فولاد کاویان+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که فوکا از فروش محصولات در مهرماه به دست آورد از فروش «ورق فولادی غیر کارمزدی» بود که درآمدزایی ۳۲۱ میلیارد تومانی را به همراه داشت و همچنین از فروش ضایعات غیر کارمزدی نیز کسب درآمد کرد، نرخ فروش «ورق فولادی غیر کارمزدی» در مهرماه برابر با ۱۹ میلیون و ۶۷۱ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

مقدار فروش "فوکا" تا پایان مهرماه

مقدار فروش ماهانه شرکت "فوکا" در مهرماه ۱۶ هزار و ۹۴۸ تن به اطلاع سهامداران رسید که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۱۲ درصدی را تجربه کرد، همچنین در پایان گفتنی است که مقدار فروش ماهانه این شرکت فولادی نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با کاهش مقدار فروش همراه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پایانی پر رفت و آمد برای مجامع تیرماه
بیش از ۵۰ شرکت در مجمع عمومی روز ۳۰ تیرماه حضور دارند؛

پایانی پر رفت و آمد برای مجامع تیرماه

آیا بورس رونق می‌گیرد؟
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

آیا بورس رونق می‌گیرد؟

ابلاغ حداکثر ثبت سفارش آهن اسفنجی در بورس کالا
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا خبر داد:

ابلاغ حداکثر ثبت سفارش آهن اسفنجی در بورس کالا

با اعلام شرکت فولاد کاویان؛

هیات مدیره "فوکا" تغییر کرد

ارسال نظر