بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
درآمدزایی فولاد خوزستان از فروش بلوم و بیلت صادراتی کاهش یافت؛

فراز و نشیب "فخوز" در کسب درآمد

فراز و نشیب
این شرکت فولادی میزان درآمدی که در مهرماه از خود بر جای گذاشت نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۲ درصد پایین‌تر بود.
کد خبر : ۲۶۴۲۷۴

فراز و نشیب فخوز در کسب درآمد+بورس نیوز

بورس نیوز:

فولاد خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۱ درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود شناسایی کرد برابر با ۴ هزار و یک میلیارد تومان بود و همچنین "فخوز" در ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمد تجمیعی که از خود در این دوره بر جای گذاشت برابر با ۲۷ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه‌ای که فولاد خوزستان در مهرماه به ثبت رساند از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمدزایی" فخوز" از فروش در بازار داخل کشور با ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان بود، این میزان درآمد به دست آمده در بازار داخل کشور دربرگیرنده‌ی ۶۹ درصد از درآمد مهرماه بود.

فراز و نشیب فخوز در کسب درآمد+بورس نیوز

شرکت فولاد خوزستان در مهرماه از فروش محصولات در بازار صادراتی به درآمد یک هزار و ۲۲۱ میلیارد تومانی دست یافت و از ابتدای سال مالی نیز توانست به درآمد ۱۱ هزار میلیارد تومانی از این بازار دست پیدا کند.

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی فخوز در ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی مبلغی برابر با ۱۹ هزار میلیارد تومان بود، همچنین گفتنی است که این شرکت فولادی میزان درآمدی که در مهرماه از خود بر جای گذاشت نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۲ درصد پایین‌تر بود.

عملکرد درآمدی فولاد خوزستان در مهرماه

فولاد خوزستان در شهریورماه ۱۴۰۱ میزان درآمد ماهانه خود را در سامانه کدال برابر با ۵ هزار و ۶۶۹ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران خود رساند، اکنون درآمد ماهانه‌ای که این شرکت فولادی در مهرماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته ریزش ۲۹ درصدی (معادل یک هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان) را تجربه کرد، همچنین درآمد مهرماه "فخوز" نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی را به همراه داشت.

"فخوز" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه از فروش محصولات در بازار صادراتی میزان درآمدی که شناسایی کرد برابر با ۱۱ هزار و ۲۴ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که در دوره مشابه سال گذشته از این بخش شناسایی کرد برابر با ۱۳ هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان بود که در ۷ ماه سپری‌شده از سال جاری با کاهش ۱۸ درصدی همراه بود.

فراز و نشیب فخوز در کسب درآمد+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که فولاد خوزستان از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به فروش محصول «بلوم و بیلت داخلی» با یک هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان بود که دربرگیرنده ۴۰ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود، نرخ فروش «بلوم و بیلت داخلی» در مهرماه نزدیک به ۱۲ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته تغییر عمده‌ای را به همراه نداشت.

فولاد خوزستان در مهرماه از فروش محصولات «اسلب، بلوم و بیلت» در بازار خارج از کشور کسب درآمد کرد، بیشترین درآمدزایی فخوز در این بازار مربوط به «اسلب» با ۶۴۰ میلیارد تومانی بود، محصول بلوم و بیلت صادراتی نیز در این دوره درآمدزایی ۵۸۱ میلیارد تومانی را برای فولاد خوزستان به همراه داشت که نسبت به شهریورماه ۷۷ درصد ریزش درآمدی را به همراه داشت.

روند فروش محصولات فولاد خوزستان

"فخوز" در مهرماه سال جاری ۳۵۶ هزار تن از محصولات خود را در بازار داخلی صادراتی به فروش رساند، بیشترین مقدار فروش ماهانه مربوط به بازار داخلی با ۲۵۳ هزار تن بود، مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی در ۷ ماه گذشته ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تن اعلام شد.

فراز و نشیب فخوز در کسب درآمد+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه شرکت فولاد خوزستان در مهرماه نسبت به شهریورماه ۲۶ درصد کاهش یافت و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۸ درصدی مواجه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده
سهامداران روز پر رفت و آمدی در مجامع عمومی خواهند داشت؛

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده

در هفته چهارم خردادماه صورت گرفت:

اختصاص بیشترین فروش بورس کالا به سه شرکت فولادی

معرفی برترین های بورس کالا مطابق ارزش فروش
در هفته منتهی به ۲۰ خردادماه صورت گرفت؛

معرفی برترین های بورس کالا مطابق ارزش فروش

ارسال نظر