بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
باتوجه به ظرفیت های ایران و ونزوئلا؛

افزایش مناسبات اقتصادی ایران و ونزوئلا

وزیر دفاع از توافق ایران و ونزوئلا برای راه‌اندازی خطوط هوایی و کشتیرانی خبر داد.
کد خبر : ۲۶۴۲۸۱

افزایش مناسبات اقتصادی ایران و ونزوئلا

بورس نیوز: محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع که ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ونزوئلا را بر عهده دارد، در حاشیه نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بولیواری ونزوئلا اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالا در ایران و ونزوئلا، دو کشور می‌توانند مناسبات اقتصادی خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهند.

وی افزود: در اجلاس نهم، توافقات اقتصادی بسیار خوبی بین دو کشور صورت گرفت و در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی، خودرو، فناوری و کشاورزی، مذاکراتی صورت گرفته و اقداماتی آغاز شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه "در سه روز گذشته که هیئت ونزوئلایی در ایران حضور داشتند، جلسات متعدد کارشناسی و بازدید‌هایی از ظرفیت‌های کشور صورت گرفت"، گفت: توافقات حاصل شده، بسیار خوب و برای دو کشور راهگشا است؛ همچنین بسترسازی‌های خوبی برای بازرگانان و مجموعه‌های دولتی و خصوصی فراهم شده تا بتوانند در جهت توسعه فعالیت‌های تجاری بین دو کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی خطوط کشتیرانی و ارتباط هوایی، از دیگر توافقات دو کشور بود که امیدوارم توافقات خوب صورت گرفته بین دو کشور در مباحث مختلف اقتصادی، در زمان کوتاهی به مرحله اجرا وارد شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر