بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
روند درآمدزایی لوله و ماشین سازی به سرازیری افتاد؛

کاهش ۸۰۰ تنی مقدار فروش "فلوله"

کاهش ۸۰۰ تنی مقدار فروش
"فلوله" درآمد عملیاتی که به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد (معادل ۱۵ میلیارد تومان) کاهش درآمد داشت
کد خبر : ۲۶۴۳۰۰

بورس نیوز:

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در گزارش فعالیت مهرماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که حاصل از فروش محصولات بود، برابر با مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان به ثبت رساند، "فلوله" درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه حاصل کرد بالغ‌بر ۸۱۶ میلیارد تومان بود.

"فلوله" درآمد ماهانه که در مهرماه سال جاری کسب کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، محصولاتی که این شرکت در این دوره ماهانه به فروش رساند شامل «لوله‌های نشکن، دیگ شوفاژ، محصولات چدنی» می‌شود.

درآمد ماهانه لوله و ماشین سازی ایران

"فلوله" درآمد عملیاتی که در مهرماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد (معادل ۱۵ میلیارد تومان) کاهش درآمد داشت و این در صورتی است که در ماه گذشته این شرکت با کاهش ۱۰ میلیارد تومانی همراه بود و دومین ماه متوالی در کاهش درآمد‌ها را تجربه می‌کند، میزان درآمد این شرکت نسبت به میانگین ماهانه در ۶ ماه گذشته تغییر چشمگیری را به همراه نداشت.

کاهش ۸۰۰ تنی مقدار فروش فلوله+بورس نیوز

لوله و ماشین سازی ایران در این دوره ۷ ماه که از آن سپری‌شده، سرمایه خود را ۶۷۰ میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمد تجمیعی این پتروشیمی طی ۶ ماه گذشته افزایش ۲۶۲ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد.

بیشترین درآمدی که "فلوله" در مهرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «لوله‌های نشکن» بود که حدوداً ۷۹ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت، هر تن «لوله نشکن» در مهرماه برابر با ۳۵ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

کاهش ۸۰۰ تنی مقدار فروش فلوله+بورس نیوز

نرخ فروش محصول لوله نشکن در مهرماه نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش پیدا کرد، این محصول در بازار صادراتی نیز عنوان درآمدزاترین محصول را با ۲۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول در بازار خارج از کشور ۲۹ میلیون تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش لوله و ماشین سازی ایران

لوله و ماشین سازی ایران در مهرماه ۳ هزار و ۲۱۸ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با مردادماه کاهش ۲۰ درصدی فروش را شاهد بوده و این مقدار اُفت فروش بالغ‌بر ۷۹۹ تن بود.

کاهش ۸۰۰ تنی مقدار فروش فلوله+بورس نیوز

لوله و ماشین سازی ایران از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه مقدار فروش خود را ۲۵ هزار و ۶۴۴ تن به ثبت رسید، پرفروش‌ترین محصول فلوله طی این دوره ماهانه مربوط به «لوله‌های نشکن» با ۲ هزار ۲۴۶ تن بود که ۷۰ درصد از مقدار فروش ماهانه متعلق به این محصول بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سهامداران
با اعلام شرکت لوله و ماشین سازی ایران؛

سهامداران "فلوله" گرد هم می آیند

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۴ اردیبهشت؛

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک

محصولات صادراتی
با اعلام شرکت لوله و ماشین سازی ایران؛

محصولات صادراتی "فلوله" شامل عوارض نمی شود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
اینکه اخر ابان گزارش مهر را مقایسه میکنید با شهریور و برای بار چندم چنین تیتیری میزنید برای هر خواننده ای واضح است چه مقصود و هدفی دارید
شیوا
Japan
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
این تیتر یعنی باید این سهمو خرید، تو این بازار وقتی سهمی میکوبن یعنی میخوان چنان بخرنش که حد نداره. شرکته فروشش نسبت به پارسال ۴ برابر شده و بعد ار ۱۰ سال سود بزرگ عملیاتی ساخته. اون حجم از دارایی ملکی و زمین . مشخصه باید اینجوری بنویسن که سهم در بیارن از دست ملت. هر چند سهمی نمونده دست کسی