۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت که سهم بالایی در حق بیمه تولیدی این شرکت دارد، آمار‌های خوبی از خود به جای گذاشته است.

ارمغان شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت؛ افزایش پرتفوی و کاهش خسارت

بورس نیوز: یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های شرکت‌های بیمه، فارغ از رویکرد‌های سازمانی مختلف، گسترش شبکه فروش با هدف افزایش سهم خرده‌فروشی در پرتفوی شرکت است. چراکه جذب مشتریان خرد و افزایش سهم خرده‌فروشی، می‌تواند مشتریان وفاداری را برای شرکت‌های بیمه به ارمغان بیاورد و بزرگترین ثمره جذب چنین مشتریانی، داشتن پرتفویی ماندگار است.

از این رو، شبکه فروش به عنوان پیشران شرکت‌های بیمه در فروش بیمه‌نامه و به‌ویژه جذب مشتریان خرد و وفادار اهمیت ویژه‌ای دارد و تقویت نمایندگان، یکی از اهداف مهم هر شرکت بیمه است. اما جذب مشتریان خرد، مزیت‌های چشمگیر دیگری هم برای شرکت‌های بیمه دارد.

شرکت بیمه ملت، در طول سال‌های فعالیت خود موفقیت‌های چشمگیری داشته که این موفقیت‌ها، از آمار‌ها و صورت‌های مالی این شرکت به خوبی پیداست. این شرکت در سال گذشته، توانسته علاوه بر رشد حق بیمه تولیدی و افزایش سهم از بازار خود، ضریب خسارت خود را ۳۹.۸ درصد کاهش دهد. آماری که در صنعت بیمه کم‌نظیر بوده و به راحتی در دسترس نیست.

با نگاهی به آمار‌های حق بیمه تولیدی این شرکت، این نکته خودنمایی می‌کند که این آمار‌های موفقیت‌آمیز، می‌تواند حاصل تحقق همان هدفی باشد که در ابتدا به آن اشاره کردیم؛ تقویت شبکه فروش. آمار‌های بیمه ملت نشان می‌دهد که ۷۰.۸ درصد حق بیمه تولیدی این شرکت، سهم نمایندگان و کارگزاران این شرکت است و باید دلیل کاهش ۳۹.۸ درصدی ضریب خسارت را با وجود رشد ۴۷.۱ درصدی حق بیمه تولیدی، در کنار مدیریت ریسک کم‌نظیر مدیران شرکت، در سهم بالای خرده‌فروشی جستجو کرد. جایی که مدیران بیمه ملت با درک درستی از بازار، یک شبکه نمایندگی قدرتمند را در این شرکت شکل داده‌اند.

در واقع پرتفوی خردی که از طریق شبکه فروش قدرتمند بیمه ملت، جذب این شرکت شده است، با وجود افزایش حق بیمه تولیدی، خسارت پایینی را به این شرکت تحمیل کرده است و کارنامه‌ای موفق را پیش‌روی این شرکت و سهامدارانش قرار داده است.

بیمه ملت می‌تواند در حوزه تقویت شبکه فروش و بها دادن به نمایندگان، یک نمونه موفق در صنعت بیمه باشد و اهمیت شبکه فروش و جذب پرتفو‌های خرد را بیشتر نمایان کند.

 

دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
گزارش مجامع
کدام شرکت‌ها تا پایان آبان‌ماه به مجمع می‌روند؟

کدام شرکت‌ها تا پایان آبان‌ماه به مجمع می‌روند؟

شرکت‌ها در این بازه زمانی گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
مجامع این ۲۰ شرکت را زیر نظر داشته باشید!

مجامع این ۲۰ شرکت را زیر نظر داشته باشید!

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
تقسیم سود ۵۰ تومانی در مجمع

تقسیم سود ۵۰ تومانی در مجمع "فارس"

این شرکت در پایان سال مالی خود میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشته ۵۲ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال مالی گذشته با افزایش ۳۴ درصدی همراه بوده است.
مجامعی که در ۲ روز آینده برگزار می‌شوند

مجامعی که در ۲ روز آینده برگزار می‌شوند

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
تا پایان هفته کدام شرکت ها به مجمع می روند؟

تا پایان هفته کدام شرکت ها به مجمع می روند؟

شرکت‌ها در این تاریخ‌ها گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: