بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
برگزاری مزایده الکترونیکی ۲۶۳ اموال تملیکی
متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این مزایده الکترونیک از ساعت ۸ روز چهارشنبه مورخ نهم آذرماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۱ برای دریافت اطلاعات فهرست کالا‌ها به تارنمای tamliki.ir مراجعه کنند.
کد خبر : ۲۶۴۵۳۳

برگزاری مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ اموال تملیکی

بورس نیوز: سید حمیدرضا قریشی، مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به برگزاری مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ اموال منقول این سازمان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و مشارکت استان‌ها، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالا‌های تحت اختیار خود را با بهره‌گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر اینکه شرکت در مزایده‌های سازمان برای عموم آزاد است، افزود: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این مزایده الکترونیک از ساعت ۸ روز چهارشنبه مورخ نهم آذرماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ شانزدهم آذر ماه ۱۴۰۱ برای دریافت اطلاعات فهرست کالا‌ها به تارنمای tamliki.ir مراجعه و همچنین برای ارائه پیشنهاد و شرکت در مزایده به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه نمایند.

وی یادآوری کرد: شرکت کنندگان در این مزایده باید گواهی امضاء الکترونیک (توکن) داشته باشند که باید برای دریافت آن به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین داشتن شماره ملی برای اشخاص حقیقی و شماره اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

قریشی با بیان اینکه بازدید از کالا‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکان‌پذیر خواهد بود، عنوان کرد: پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان اعلام می‌شوند.

وی ادامه داد: متقـاضیان می‌توانند به منظور دریـافت اطلاعات بیشتر برای شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۰۱ میلیارد تومانی در مزایده اموال تملیکی
هفتمین مزایده اموال تملیکی برگزار شد؛

فروش ۱۰۱ میلیارد تومانی در مزایده اموال تملیکی

ارسال نظر