بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
"فسبزوار" در ایستگاه آبان ماه از ادامه صعود درآمدزایی باز ماند؛

عقب‌نشینی درآمد‌های "فسبزوار"

عقب‌نشینی درآمد‌های
درآمد تجمیعی که شرکت پارس فولاد سبزوار تا پایان یازدهمین‌ماه از سال مالی خود شناسایی کرد با ریزش ۹ درصد همراه بود.
کد خبر : ۲۶۴۵۶۷

عقب‌نشینی درآمد‌های فسبزوار از دوره مشابه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پارس فولاد سبزوار در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری (منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۱) میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در این دوره شناسایی کرد برابر با ۵۵۱ میلیارد تومان بود، همچنین "فسبزوار" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز به درآمد تجمیعی ۵ هزار و ۲۱۱ میلیارد تومانی رسید.

عقب‌نشینی درآمد‌های فسبوار+بورس نیوز

شرکت پارس فولاد سبزوار میزان درآمد ماهانه‌ای که در یازدهمین ماه از سال مالی خود شناسایی کرد از فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، میزان سرمایه‌ای که این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند برابر با ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

درآمد‌های ماهانه "فسبزوار" تا آبان ماه

شرکت پارس فولاد سبزوار میزان درآمدی که در آبان ماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته که درآمدزایی ۶۱۱ میلیارد تومانی داشت شاهد کاهش درآمد ۱۰ درصدی بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز این کاهش درآمد تکرار شد ۲۱ درصد اُفت درآمد را در این دوره مشاهده کرد، همان طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید فسبزوار در ۳ ماه گذشته میزان درآمدی که به ثبت رساند نسبت به سال گذشته با کاهش درآمد روبه‌رو بود.

عقب‌نشینی درآمد‌های فسبوار+بورس نیوز

درآمد تجمیعی که شرکت پارس فولاد سبزوار تا پایان یازدهمین‌ماه از سال مالی خود شناسایی کرد با ریزش ۹ درصد همراه بود، اما گفتنی است که این شرکت درآمد ماهانه‌ای که در آبان ماه به ثبت رساند نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته ۱۸ درصد بالاتر بود.

محصولاتی که فسبزوار از فروش آن‌ها در آبان ماه کسب درآمد کرد مربوط به آهن اسفنجی و بریکت بود، دراین‌بین عمده‌ترین میزان درآمدزایی این شرکت از فروش آهن اسفنجی رقم خورد، نرخ فروش این محصول در آبان ماه ۸ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان در ازای هر تن به فروش رسید و همچنین در مقایسه با مهرماه افزایش نرخ ۱۰ درصدی را تجربه کرد.

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار

پارس فولاد سبزوار در آبان ماه (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) مقدار فروش خود را در این دوره ۶۳ هزار و ۳۲۴ تن اعلام کرد، همچنین از ابتدای دوره مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۵۷۷ هزار و ۶۴۵ تن شناسایی کرد، همچنین لازم به ذکر است که این شرکت تماماً در بازار داخل کشور حضور دارد.

عقب‌نشینی درآمد‌های فسبوار+بورس نیوز

مقدار فروش این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش یافت و نسبت به آبان ماه سال گذشته ۲۱ درصد اُفت را تجربه کرد، همان‌گونه که ذکر شد "فسبزوار" با ۲ محصول پا به رینگ معاملات گذاشت که ۶۳ هزار و ۲۷۴ تن آهن اسفنجی و ۵۰ تن بریکت را مورد معامله قرار داد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر