بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
۹۰۰ دستگاه
بورس کالای ایران امروز ۹۰۰ دستگاه خودروی هایما شامل هایما S ۷ و S ۵ روی تابلوی معاملات برد.
کد خبر : ۲۶۴۶۷۴

۹۰۰ دستگاه

بورس نیوز: براساس اعلام بورس کالا امروز معاملات هایما S۷ انجام شد.  در این مرحله از فروش تعداد ۴۰۰ دستگاه خودرو هایما اس ۷ سفید شرکت ایران خودرو با قیمت پایه ۸۱۵ میلیون و قیمت تمام شده حدود ۹۲۰ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه در بورس کالا معامله شد.

همچنین در عرضه امروز ۰۵ هایما S۵ قرمز ونیزی با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت؛ که در نهایت برای هایما S۵ قرمز ونیزی ۱۱ تقاضا شکل گرفت که بدون رقابت و با همان قیمت پایه فروخته شد.

در عرضه سوم هم ۲۰۰ دستگاه هایما S۵ سفید با قیمت پایه ۷۰۵.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت؛ که در نهایت ۲۷۴ دستگاه برای آن تقاضا شکل گرفت که با لحاظ ۲.۲۱ درصد رقابت به قیمت هر دستگاه ۷۲۱ میلیون تومان به فروش رفت. تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود.

در عرضه چهارم امروز تالار خودرو، ۵۰ دستگاه هایما S۵ نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت؛ و در نهایت ۴۶ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که با همان قیمت پایه فروخته شد.

در عرضه پایانی در تالار خودرو ۲۰۰ دستگاه با قیمت پایه هر دستگاه ۸۳۳.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت و با قیمت میانگین ۸۳۴.۶ میلیون تومان فروخته شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر