بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تایید مجدد محصولات ذوب آهن اصفهان برای صادرات با تمدید گواهینامه CARES
ممیزی خارجی مراقبتی گواهینامه CARES جهت صادرات میلگرد تولیدی ذوب آهن اصفهان به کشور‌های منطقه بریتانیا و حوزه خلیج فارس در این شرکت با موفقیت انجام شد.
کد خبر : ۲۶۴۶۹۵

تایید مجدد محصولات ذوب آهن اصفهان برای صادرات با تمدید گواهینامه CARES

بورس نیوز: علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان در جلسه افتتاحیه این ممیزی که با حضور مدیران مرتبط در سالن جلسات مدیرعامل شرکت برگزار شد، به بیان اقدامات انجام شده در زمینه ارتقاء کیفیت پرداخت و گفت: ذوب آهن اصفهان فراتر از اجرای الزامات استاندارد‌های مورد بررسی و استقرار و تمدید آن‌ها گام برداشته است.

محمد صدری مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان نیز گفت: دومین ممیزی مراقبتی بعد از اخذگواهینامه CARES طــی روز‌های یک و۲ آذر ماه توسط سرممیز موسسه مذکور Yavuz Deveciler از انگلستان و در مدیریت‌های مرتبط انجام شد که با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی، گواهینامه CARES تمدید اعتبار شد.

وی گفت: مدیریت‌های مختلف به ویژه حوزه خرید، برنامه ریزی و مهندسی صنایع، نورد، فولادسازی، امور فنی و برنامه ریزی تولید، اتوماسیون و ارتباطات، بازاریابی و فروش خارجی، روابط عمومی، حراست، فن آوری اطلاعات و دیگر مدیریت‌های مرتبط در برگزاری موفقیت آمیز این دوره از ممیزی مشارکتی فعال داشتند.

سرممیزموسسه CARES نیز با تشریح چگونگی ممیزی انجام شده در قسمت‌های مختلف شرکت، تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد BS ۴۴۴۹ در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و گفت: ممیزی مراقبتی گواهینامه CARES در ذوب آهن اصفهان همانند دوره‌های قبلی با موفقیت انجام شد و گواهینامه مربوطه تمدید اعتبار می‌شود.

لازم به ذکر است که ذوب آهن اصفهان تنها دارنده گواهینامه CARES در ایران است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تغییرات در ترکیب هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان؛

دو عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان تغییر کرد

در بازدید فرمانده پدافند غیر عامل کشور عنوان شد؛

تجربه و دانش ذوب آهن اصفهان در پدافند غیرعامل ارزشمند است

ارسال نظر