بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
محصول اسلب فولاد هرمزگان جنوب پای ثابت بازار صادراتی نام گرفت؛

تمرکز "هرمز" بر بازار داخل کشور

تمرکز
درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رساند برابر با ۲۱۷ میلیارد تومان بود، هرمز برای ششمین ماه متوالی در بازار صادراتی حضور خود را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۶۴۷۶۹

تمرکز هرمز بر بازار داخل کشور+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات «اسلب، بریکت و آهک» شناسایی کرد برابر با مبلغ یک هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان بود، "هرمز" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فولادی بالغ‌بر ۱۳ هزار میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

تمرکز هرمز بر بازار داخل کشور+بورس نیوز

"هرمز" میزان درآمد عملیاتی که در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به حضور این شرکت در بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار داخل کشور بود که ۸۶ درصد از درآمد آبان ماه را در برگرفته بود.

درآمد صادراتی که فولاد هرمزگان جنوب در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رساند برابر با ۲۱۷ میلیارد تومان بود، هرمز برای ششمین ماه متوالی در بازار صادراتی حضور خود را به ثبت رساند.

درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب آبان ماه ۱۴۰۱

شرکت فولاد هرمزگان جنوب میزان درآمد عملیاتی که در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات خود به ثبت رساند با کاهش ۲۱ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بود اما؛ درآمد عملیاتی این شرکت فولادی در بازار داخلی با رشد ۱۳ درصدی در مقایسه با مهرماه که یک هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان به ثبت رسیده بود، مواجه شد.

همان‌گونه که گفته شد هرمز در آبان ماه میزان فروشی که از بازار صادراتی در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با ۲۱۷ میلیارد تومان بود، این شرکت فولادی در آبان ماه سال گذشته میزان درآمدی را در این بازار کسب نکرده بود و این موضوع نکته قابل‌توجهی از درآمدزایی این شرکت است.

تمرکز هرمز بر بازار داخل کشور+بورس نیوز

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در آبان ماه محصول «اسلب (بازار داخلی)» با یک هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۸۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با رشد ۶ درصدی به مبلغ ۱۲ میلیون تومان در ازای هر تن رسید.

دیگر محصولات به فروش رسیده فولاد هرمزگان جنوب در آبان ماه به ترتیب عبارت‌اند از بریکت و آهک در بازار داخل کشور و در بازار صادراتی نیز تنها محصول «اسلب» به فروش رسید، نرخ فروش این محصول در بازار خارج از کشور ۱۱ میلیون و ۷۷۲ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان آبان ماه سال جاری بالغ‌بر ۱۲۷ هزارتن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «اسلب» در بازار داخلی با ۱۰۶ هزارتن بود، فولاد هرمزگان جنوب در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۸۶۲ هزارتن از محصولات خود شد.

تمرکز

فولاد هرمزگان مقدار تولید خود را در این دوره ماهانه برابر بت ۳۱۳ هزارتن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز یک‌میلیون و ۵۶۸ هزارتن از محصول تولید کرد، بیشترین مقدار تولید هرمز در ۸ ماه گذشته متعلق به آهن اسفنجی و اسلب بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا
در تالار حراج باز بورس کالا عرضه می شود؛

۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا

«اسلب» با وجود کاهش نرخ، افزایش فروش ماهانه داشت؛

"هرمز" با «اسلب» به تعادل رسید

ارسال نظر