بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
مینی بوس به چرخه تولید ایران‌خودرو دیزل بازگشت؛

رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش "خاور"

رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش
عنوان درآمدزاترین محصول خاور در آبان ماه سال جاری به کامیون سنگین با ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان تعلق گرفت.
کد خبر : ۲۶۴۷۷۹

رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش خاور+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ایران‌خودرو دیزل در هشتمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) مقدار فروش محصولات خود را یک هزار و ۸۳۳ دستگاه در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت ایران خودرو دیزل تا پایان آبان ماه سال جاری ۹ هزار و ۸۶۵ دستگاه بود، "خاور" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۱۹ هزار میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان درآمدی که ایران‌خودرو دیزل در آبان ماه از فروش یک هزار و ۸۳۳ دستگاه محصول خود به ثبت رساند برابر با ۴ هزار و ۶۳ میلیارد تومان بود، "خاور" در ۸ ماه گذشته به میانگین مقدار فروش یک هزار و ۲۶۴ دستگاه در هر ماه رسید، گفتنی است که در آبان ماه مقدار فروش این شرکت دیزلی نسبت به میانگین ماهانه در ۷ ماه گذشته ۴۳ درصد افزایش را تجربه کرد.

شرکت ایران خودرو دیزل مقدار فروشی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۲ هزار و ۸۴۵ دستگاه را به فروش رساند اکنون با رشد ۲۴۷ درصدی به مقدار فروش ۹ هزار و ۸۶۵ دستگاهی رسید.

رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش خاور+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه "خاور" در آبان ماه سال گذشته ۵۹۶ دستگاه به ثبت رسید اما؛ در آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر ۲۰۷ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با مهرماه ۱۴۰۱ نیز این شرکت دیزلی ۶۰ دستگاه کمتر به فروش رساند.

عنوان درآمدزاترین محصول خاور در آبان ماه سال جاری به کامیون سنگین با ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان تعلق گرفت، مقدار فروش این خودرو برابر با یک هزار و ۴۸۵ دستگاه بود که در مقایسه با مهرماه رشد ۴ درصدی را تجربه کرد و همچنین نرخ فروش کامیون سنگین در هشتمین ماه سال جاری برابر با ۲ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان اعلام کرد.

رشد ۲۰۷ درصدی مقدار فروش خاور+بورس نیوز

شرکت ایران‌خودرو دیزل در آبان ماه سال جاری از فروش دیگر محصولاتی همچون اتوبوس، ون و پیکاپ و کامیون سنگین کسب درآمد کرد، کامیون سنگین بیشترین مقدار فروش و درآمدزایی را به خود اختصاص داد و پس‌ازآن نیز ون و پیکاپ عمده‌ترین مقدار فروش را با ۲۸۶ دستگاه به خود اختصاص داد و از فروش آن به درآمد ۲۸۴ میلیارد تومانی دست‌یافت.

"خاور" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را یک هزار و ۷۲۱ دستگاه در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۸ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر ۱۰ هزار دستگاه محصول تولید کند، بیشترین مقدار تولید "خاور" مربوط به کامیون سنگین با یک هزار و ۴۳۰ دستگاه بود و همچنین پس از ۵ ماه مینی‌بوس به چرخه تولید بازگشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
توسلی مهر در آیین رونمایی از ون جدید شهرداری خبر داد:

راه اندازی خط تولید اختصاصی ون در ایران‌ خودرو دیزل

ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌ شود
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ایران خودرو دیزل:

ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت شرکت های داخلی نوسازی می‌ شود

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می‌ کند
مدیرعامل این شرکت در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس شهری به وزارت کشور:

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می‌ کند

ارسال نظر