بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
آلومینای ایران ۲ هزارتن هیدروکسید آلومینیوم عرضه کرد؛

حضور آلومینای ایران با ۲ محصول در رینگ معاملات

حضور آلومینای ایران با ۲ محصول در رینگ معاملات
آلومینای ایران از ابتدای آذرماه تا پایان هفته گذشته با ۲ محصول هیدروکسید آلومینیوم و شمش ۱۰۰۰p-۹۹/۷۵ پا به معاملات بورس کالا گذاشت.
کد خبر : ۲۶۴۸۱۰

حضور آلومینای ایران با ۲ محصول در رینگ معاملات+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت آلومینای ایران از ابتدای آذرماه سال جاری تا پایان هفته گذشته با ۲ محصول هیدروکسید آلومینیوم و شمش ۱۰۰۰p-۹۹/۷۵ پا به معاملات بورس کالا گذاشت، این محصولات به‌صورت نقدی و مچینگ به فروش رسیدند.

مقدار عرضه محصول هیدروکسید آلومینیوم برابر با ۲ هزارتن بود و مقدار تقاضایی که برای این محصول به ثبت رسید برابر با ۵۲۵ تن بود، از مقدار تقاضایی که برای هیدروکسید آلومینیوم در هفته گذشته اعلام شد ۳۷۵ تن از آن نقدی و مابقی آن نیز به‌صورت مچینگ بوده است.

حضور آلومینای ایران با ۲ محصول در رینگ معاملات

ارزش معاملات آلومینای ایران از فروش هیدروکسید آلومینیوم برابر با ۸ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان بود و از این میزان درآمد به‌دست‌آمده در هفته‌ی گذشته بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان از این مبلغ نقدی به ثبت رسیده است.

همان‌طور که گفته شد محصول دیگری نیز توسط آلومینای ایران در هفته گذشته وارد رینگ معاملات بورس کالا شد، مقدار عرضه محصول شمش ۱۰۰۰p-۹۹/۷۵ برابر با ۴۰۰ تن بود و همچنین در هفته گذشته تمام این محصول به‌صورت نقدی فروخته شد و ارزش معامله این محصول نزدیک به ۲۹ میلیارد تومان شناسایی شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آلومینای ایران، تازه وارد بازار سرمایه
محصولات آلومینای ایران تماماً در بورس کالا به فروش می‌رسد؛

آلومینای ایران، تازه وارد بازار سرمایه

افزایش تولید شمش آلومینیوم توسط ۴ شرکت
درمقایسه با بهار سال گذشته؛

افزایش تولید شمش آلومینیوم توسط ۴ شرکت

ارسال نظر