بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
افزایش دمای کوره‌های درآمدزایی
درآمد داخلی "ذوب" دربرگیرنده‌ی ۶۵ درصد از درآمد ماهانه در این دوره بود.
کد خبر : ۲۶۴۹۶۴

افزایش دمای کوره‌های درآمدزایی ذوب+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی از فروش محصولات تولیدی کسب کرد ۳ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان بود، "ذوب" در هشتمین ماه از سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) به درآمد تجمیعی ۲۸ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

افزایش دمای کوره‌های درآمدزایی ذوب+بورس نیوز

ذوب آهن اصفهان در آبان ماه میزان درآمد عملیاتی که به اطلاع سهامداران خود رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان بود و در بازار صادراتی نیز درآمد حاصل‌شده بالغ‌بر یک هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان بود.

درآمد داخلی ذوب آهن اصفهان در آبان ماه سال جاری دربرگیرنده‌ی ۶۵ درصد از درآمد ماهانه در این دوره بود و مابقی آن نیز به بازار صادراتی تعلق گرفت.

"ذوب" به روند صعودی بازگشت

"ذوب" از فروش محصولات تولیدی خود درآمد عملیاتی که به دست آورد در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را به دنبال داشت، درآمد تجمیعی که "ذوب" تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۱ شناسایی کرد افزایش ۲۷ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

ذوب آهن اصفهان در آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به مهرماه ۲۴ درصد افزایش درآمدزایی را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند، این افزایش درآمد ماهانه معادل ۷۱۱ میلیارد تومان بود.

درآمد تجمیعی به دست آمده ذوب آهن اصفهان از فروش محصولات در بازار داخل کشور برابر با ۱۷ هزار و ۱۹۸ میلیارد تومان و از فروش در بازار صادراتی ۱۱ هزار میلیارد تومان بود.

افزایش دمای کوره‌های درآمدزایی ذوب+بورس نیوز

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات «تیرآهن، کلاف، میلگرد، شمش کالایی، ریل، شمش چدن و ...» کسب درآمد کرد، محصولات که در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسیدند شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش چدن و شمش کالایی می‌شود.

بیشترین میزان درآمدی که توسط این شرکت فولادی در آبان ماه به ثبت رسید مربوط به «تیرآهن» با یک هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان در بازار داخل کشور به فروش رسید و در بازار صادراتی نیز توانست از فروش این محصول ۹۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد.

افزایش دمای کوره‌های درآمدزایی ذوب+بورس نیوز

میزان درآمدی که از مجموع فروش تیرآهن در آبان ماه به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۴۵ درصد از درآمد ماهانه در آبان ماه بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد تجمیعی حاصل از فروش این محصول برابر با ۹ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان بود

نرخ فروش «تیرآهن» در بازار داخل کشور نزدیک به ۱۶ میلیون و ۵۶۳ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت، این نرخ نسبت به ماه گذشته نسبتاً بدون تغییر باقی ماند، در بازار صادراتی نیز این محصول با نرخ نزدیک به ۱۷ میلیون و ۴۲۲ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رسید.

محصول درآمدزای دیگر ذوب‌آهن اصفهان مرتبط با شمش کالایی در بازار صادراتی با ۹۹۶ میلیارد تومان بود و در بازار داخلی نیز از فروش این محصول ۱۱۷ میلیارد تومان درآمدزایی شکل گرفت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر