بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
بهره برداری از ۶۳۰ واحد مسکونی در پاکدشت از سال آینده
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تهران گفت: در صورت تکمیل آورده‌های مردم، پروژه ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد ماه سال بعد به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر : ۲۶۵۰۰۰

بهره برداری از ۶۳۰ واحد مسکونی در پاکدشت از سال آینده

بورس نیوز: شافعی، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تهران اظهار کرد: در حال حاضر طرح ۱۹۰ واحدی اهرام ۶۰ درصدپیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که طرح‌های ۲۴۰ واحدی شرکت بتن نما و ۲۰۰ واحدی آریا پی برج به ترتیب به طرح‌های ۵۳ و ۵۶ درصدی رسیده اند.


وی افزود: به تازگی پیامک واریز وجه پنجم توسط این اداره کل برای متقاضیان صادر شده و تاکنون متقاضیان ۴ قسط ۴۰ میلیون تومانی واریز داشته اند.  

شافعی بیان کرد: از دستگاه‌های متولی و ذی مدخل درخواست کرده ایم وام پروژه از ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد به ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یابد که در این خصوص نیز پی گیری‌های لازم را دنبال خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان به فرصت‌های این پروژه، خدمات کامل روبنایی و زیر بنایی در سایت مسکن ملی پاکدشت مثل آب، برق، گاز، مدرسه، کلانتری، نانوایی، فروشگاه و ... اشاره کرد و گفت: به لحاظ کیفیت ساخت نیز این پروژه از پروژه‌های مستحکم مسکن در کشور محسوب می‌شود.

وی بر لزوم واریز وجوه و اقساط مردم در پروژه نهضت ملی مسکن پاکدشت تاکید کرد و گفت: در صورت تکمیل آورده‌های مردم، پروژه ۶۳۰ واحدی پاکدشت در خرداد ماه سال بعد به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرایط مناسب اجاره آپارتمان در شرق تهران
در بازار اجاره مسکن پایتخت مشاهده می شود؛

شرایط مناسب اجاره آپارتمان در شرق تهران

ارسال نظر