بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
تامین سوخت صنایع همچنان ادامه دارد
رئیس سازمان بورس گفت: مذاکرات سازمان بورس برای تامین سوخت صنایع چه در تابستان و چه زمستان همچنان ادامه دارد تا تولید صنایع کمترین آسیب را در حوزه تامین برق و یا سوخت داشته باشند.
کد خبر : ۲۶۵۰۳۶

عشقی

بورس نیوز: مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، با بیان این نکته که به دنبال کنترل و بهینه سازی عرضه گاز به صنایع در زمان زمستان هستیم، اظهار کرد: مذاکراتی را با وزارت نفت در زمینه مدیریت عرضه گاز به صنایع بورسی انجام دادیم تا محدودیت عرضه، همزمان با زمان تعمیرات اساسی کارخانه‌ها صورت گیرد که در صورت محدودیت عرضه گاز، کمترین اثر را به تولید مجتمع‌های صنعتی وارد آورد.

وی خاطر نشان کرد: این سیاست را برای تابستان گذشته نیز در زمان پیک مصرف برق و اعمال محدودیت برق به صنایع هم به کار گرفتیم. یعنی با توجه به محدودیت برق صنایع و جلوگیری از قطعی برق، برنامه‌ریزی‌هایی را با شبکه برق کشور و همچنین مجتمع‌های صنعتی انجام دادیم تا احتمال قطعی برق، کمترین اثر را در تولید آن‌ها بوجود آورد.

به گفته رئیس سازمان بورس، مذاکرات سازمان بورس برای تامین سوخت صنایع چه در تابستان و چه زمستان همچنان ادامه دارد تا تولید صنایع کمترین آسیب را در حوزه تامین برق و یا سوخت داشته باشند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در جریان بازدید رئیس سازمان بورس از ایران خودرو؛

عرضه قریب الوقوع دنا، سورن و رانا در بورس کالا

ارسال نظر