بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
موافقت با راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده ناپیوسته رعفران
با توجه به تقاضای ذی‌نفعان و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، هیات مدیره شرکت بورس کالا با راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده ناپیوسته نماد‌های زعفران تولید سال ۱۴۰۰، موافقت کرد.
کد خبر : ۲۶۵۰۴۴

موافقت با راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده ناپیوسته رعفران

بورس نیوز: با توجه به تقاضای ذی‌نفعان و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته،  هیات مدیره شرکت بورس کالا با راه‌اندازی معاملات گواهی سپرده ناپیوسته نماد‌های زعفران تولید سال ۱۴۰۰، موافقت کرد.  

بر این اساس، با این تصمیم، در صورت درخواست انباردار برای راه‌اندازی نماد جدید، اشخاصی که در نماد‌های فعلی بیش از ۳۰۰ کیلوگرم زعفران دارند پس از تسویه هزینه انبارداری، می‌توانند گواهی سپرده خود را از نماد پیوسته سررسید شده به نماد جدید منتقل کند.

از روز دوشنبه مورخ سوم دی ماه ۱۴۰۱، معاملات در نماد‌های جدید آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ پایان خواهد یافت. دوره پیش‌گشایش معاملات در نماد‌های جدید، روز‌های دوشنبه هر هفته ساعت ۱۲:۴۵، آغاز و راس ساعت ۱۴:۰۰ با حراج تک قیمتی پایان خواهد یافت. همچنین معاملات بلوکی اوراق مذکور طبق مقررات مربوط به معاملات بلوک در تمامی روز‌های کاری هفته قابل انجام خواهد بود.

زعفران خریداری شده در نماد‌های جدید و به صورت خودکار وارد فرآیند ترخیص شده و به قبض انبار تبدیل خواهد شد لذا خریداران باید نسبت به تحویل گرفتن کالا از انبار اقدام نماید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر