بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳.۱۷ میلیارد دلار است که ۱۱.۷۰ درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۲۶۵۰۷۶

کاهش حجم کل بازار ارزهای دیجیتال

بورس نیوز: رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار سابق املاک و مستغلات که ثروت خود را از این طریق کسب کرده و سپس به تجارت در آموزش مالی روی آورده و به عنوان نویسنده کتاب محبوب در مورد سواد مالی «پدر پولدار، پدر بی‌پول» نیز شناخته شده، در مورد بیت‌کوین افزود: افرادی که بیت‌کوین در اختیار دارند، ثروتمندتر خواهند شد.

این نویسنده اظهار کرد: به محض اینکه فدرال رزرو آمریکا سیاست خود را از روند سختگیرانه تغییر دهد و دلار بدون پشتوانه به اقتصاد تزریق کند دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین، نقره و طلا افزایش قیمت را تجربه می‌کنند.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا‌های بلومبرگ نیز در توییتی نوشت که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک افزایش یابد. وی شانس افزایش سهام بیت‌کوین و غول تسلا را ارزیابی کرد، زیرا هر دو در سال جاری ۵۰۰ میلیارد دلار از سرمایه خود را از دست دادند.

مک گلون اظهار کرد از آنجایی که تسلا احتمالا با یک رقابت شدید روبرو خواهد شد، بعید است که افزایش یابد، اما بیت‌کوین با افزایش تقاضا و پذیرش در زمینه کاهش عرضه ثابت مواجه خواهد بود.

«علاوه بر این، کل جهان به سرعت در حال دیجیتال شدن است بنابراین این مورد محرک دیگری خواهد بود که احتمالا قیمت بیت‌کوین را به سمت بالا سوق می‌دهد. وی در توییت‌های قبلی خود گفته بود که بیت‌کوین احتمال دارد به ۱۰۰هزار دلار برسد و این فقط بر اساس زمان است».

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳.۱۷ میلیارد دلار است که ۱۱.۷۰ درصد کاهش داشته است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۸۵۴.۳۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۶۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۸ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر