بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
ارز دیجیتال وان اینچ به نوبیتکس اضافه شد
توکن وان اینج" ۱INCH " در صرافی نوبیتکس لیست شده و امکان خرید و فروش و نگهداری آن برای کاربران ایرانی فراهم شده است.
کد خبر : ۲۶۵۰۹۰

ارز دیجیتال وان اینچ به نوبیتکس اضافه شد

بورس نیوز: توکن وان اینج " ۱INCH "در صرافی نوبیتکس لیست شده و امکان خرید و فروش و نگهداری آن برای کاربران ایرانی فراهم شده است.

شبکه وان اینچ شبکه‌ای است که داده‌های موجود در صرافی‌های غیرمتمرکز را جمع‌آوری می‌کند تا بهترین قیمت برای خرید و فروش و پایین‌ترین هزینه کارمزد تراکنش از بین صرافی‌ها را به معامله گران ارائه کند. این شبکه در واقع چند صرافی غیرمتمرکز را به یک پلتفرم یکپارچه متصل می‌کند.

از جمله معروف‌ترین صرافی‌هایی که " ۱INCH " داده‌هایشان را جمع می‌کند، می‌توان به یونی‌سواپ، سوشی سواپ، ۰x، شبکه کایبر و بالانسر اشاره کرد.

نقدینگی بسیار زیاد شبکه " ۱INCH " از طریق چندین بلاکچین مختلف تأمین می‌شود و درجه امنیتی این صرافی بسیار بالاست. نکته اینکه وان اینچ یکی از پروژه‌های موجود در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز است که بیشترین تعداد حسابرسی‌ها و ممیزی‌ها را پشت سر گذاشته است.

پلتفرم وان اینچ چیزی شبیه به وبسایت‌های رزرو هتل یا خرید هواپیما است، با این تفاوت که به جای قیمت بلیط شرکت‌های هواپیمایی مختلف یا هتل‌ها، قیمت ارز دیجیتال و کارمزد صرافی‌های غیرمتمرکز در آن مقایسه شده و به کاربر ارائه می‌شود. پس از اینکه کاربر پیشنهاد مورد نظر را انتخاب کرد، وان اینچ به صورت خودکار فرد را به صرافی غیرمتمرکز وصل می‌کند.

چند پروتکل در شبکه وان اینچ استفاده می‌شود که از هم‌افزایی این پروتکل‌ها، امکان انجام عملیات‌های سریع و محافظت‌شده در بستر DeFi فراهم می‌شود.

دارندگان ارز دیجیتال وان اینچ که توکن بومی شبکه وان ایچ است و یک توکن اتریومی محسوب می‌شود، می‌توانند در مدیریت این شبکه نقش داشته باشند و با توجه به نقش حاکمیتی این رمزارز، در رای‌گیری درباره تغییرات پروتکل شرکت کنند.

نکته در بررسی آینده ارز وان اینچ این است که سرمایه‌گذاران بر این باورند که تیم وان اینچ می‌تواند با پذیرش بیشتر و جذب کاربر‌های جدید، آینده درخشانی را برای خود و امور مالی غیرمتمرکز در جهان رقم بزند.

در حال حاضر وان اینچ در صرافی نوبیتکس لیست شده و امکان خرید و فروش این ارز دیجیتال در بازار‌های ریالی و تتری نوبیتکس وجود دارد. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین خریدوفروش‌های ارز‌های دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا بسیار ناچیز است. کیف‌پول‌های زیادی از جمله تراست ولت از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

وان اینچ در حال حاضر در رتبه ۸۸ کوین مارکت کپ است و در قیمت ۰.۴۹۱۱ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال در روز‌های اوج قیمت در سال ۲۰۲۱ در قیمت ۵.۱۳ دلار نیز معامله شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر