بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
صنعت روی زنگان حال خوشی را پشت سر نمی‌گذارد؛

بی رمقی "زنگان" در کسب درآمد

بی رمقی
میزان درآمد صنعت روی زنگان در آبان ماه ۳۰ درصد پایین‌تر از میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته بود.
کد خبر : ۲۶۵۱۷۱

بورس نیوز:

شرکت صنعت روی زنگان در گزارش فعالیت ماهانه آبان ماه درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات شناسایی کرد مبلغی برابر با ۶ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان بود که با ریزش درآمدی نسبت به مهرماه همراه بود، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز "زنگان" به درآمد تجمیعی ۶۹ میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومانی رسید.

"زنگان" درآمدی که در هشتمین ماه سال جاری از فروش «آهک هیدراته و حق العمل کاری روی پودری» به دست آورد مربوط به حضور این شرکت در بازار داخل کشور بود.

بی رمقی زنگان در کسب درآمد+بورس نیوز

میزان درآمدی که در این دوره شناسایی کرد به میانگین درآمد ماهانه ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید و لازم به ذکر است که درآمد آبان ماه "زنگان" ۳۰ درصد پایین‌تر از میانگین درآمد ماهانه در ۷ ماه گذشته بود.

روند درآمد ماهانه صنعت روی زنگان

همان‌گونه که در ابتدای گزارش گفته شد شرکت صنعت روی زنگان در آبان ماه با کاهش درآمد مواجه شد و دومین ماه ریزش درآمدزایی را تجره می‌کند، "زنگان" در آبان ماه درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات به دست آورد نسبت به ماه گذشته شاهد ریزش ۱۵ درصدی (معادل یک میلیارد تومان) بود.

بی رمقی

"زنگان" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش درآمد ۱۶ درصدی را مشاهده کرد و در این دوره برای سومین ماه متوالی نسبت به درآمد سال مالی گذشته با اُفت درآمدزایی روبه‌رو بود، درآمد‌های تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون کاهش ۴۱ درصدی را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرد.

صنعت روی زنگان در آبان ماه از فروش محصولات «آهک هیدراته، حق‌العمل‌کاری روی پودری» به درآمدزایی ۶ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومانی رسید، دراین‌بین بیشترین درآمدزایی "زنگان" از فروش محصولات در آبان ماه متعلق به محصول «آهک هیدراته» بود که ۹۷ درصد از درآمدزایی این شرکت را به خود اختصاص داده بود.

صنعت روی زنگان از دیگر محصولی که در آبان ماه کسب درآمد کرد مربوط به حق‌العمل‌کاری روی پودری بود که در این دوره ۱۶۰ میلیون تومان درآمدزایی را برای شرکت به ثبت برساند.

مقدار فروش محصولات "زنگان"

"زنگان" در آبان ماه ۵ هزار و ۳۶۶ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور مورد معامله قرار داد که نسبت به ماه گذشته شاهد کاهش ۴۷ درصدی مقدار فروش محصولات خود بود، مجموع مقدار فروش تجمیعی "زنگان" برابر با ۸۰ هزار و ۶۷۰ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد اُفت را تجربه کرد.

همچنین در پایان گفتنی است که این شرکت مقدار تولید محصولات خود را برابر با ۶ هزار و ۴۲۸ تن به ثبت رساند که در ۲ ماه گذشته از اوج مقدار تولید محصولات فاصله گرفته است. کاهش تولید محصولات زنگان در آبان ماه نسبت به مهرماه ۱۶ درصد ریزش داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی تحلیلی به شرکت‌هایی که فردا به مجمع می‌روند
پیش از ورود به مجمع این گزارش را بخوانید؛

نگاهی تحلیلی به شرکت‌هایی که فردا به مجمع می‌روند

۶ محصول جدید برای پذیرش در بازار اصلی آماده شد
بر اساس اطلاعیه مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا:

۶ محصول جدید برای پذیرش در بازار اصلی آماده شد

افزایش نرخ ارز در کاهش سود
مدیرعامل شرکت تجهیز نیروی زنگان:

افزایش نرخ ارز در کاهش سود "شزنگ" موثر بود

ارسال نظر