بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آن‌هایی که احساس می‌کنند نیاز به یک پشتیبان برای خرید ۱۱ قلم از کالا‌های اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه‌ها می‌توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده کنند.
کد خبر : ۲۶۵۲۰۰

شبکه ملی اعتبار، برای واریز زودتر از موعد «یارانه‌ها

بورس نیوز: سید صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: سامانه‌ای تحت عنوان "شبکه ملی اعتبار" ایجاد شده که بنا بر این شده به صورت نمونه در برخی استان‌ها یارانه مردم را زودتر از موعد به حساب آن‌ها یا حساب پشتیبان واریز کنیم.

وی با بیان اینکه آن‌هایی که احساس می‌کنند نیاز به یک پشتیبان برای خرید ۱۱ قلم از کالا‌های اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه‌ها می‌توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده کنند، توضیح داد: اگر هم افراد تحت هر شرایطی تشخیص دادند نیاز به پولشان دارند، نیاز نیست از این طریق خرید کنند و پول را برای کار دیگر می‌خواهند، در فرجه مقرر که یارانه‌ها به حساب همه مردم واریز می‌شود، می‌توانند یارانه نقدی خود را بردارند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اینکه این طرح در برخی از استان‌ها اجرا شده، عنوان کرد: این طرح در حال آزمایش است. بعدا نتایج آن اعلام می‌شود. چند شهرستان را نمونه انجام داده‌ایم که موفقیت آمیز بوده است. مرحله استانی را انجام می‌دهیم و بعد از مرحله استانی، ارزیابی و تصمیم گیری خواهیم کرد. همکاران در حال آماده کردن زیر ساخت‌ها هستند.

مرتضوی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پیگیری جاماندگان تحت پوشش بهزیستی برای دریافت سهام عدالت، افزود: همه کسانی که حقوقی دارند قطعا می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه و اگر خدایی ناخواسته جا مانده یا حقی از آن‌ها تضییع شده باشد، حتما اعاده خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر