بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
مدیر عامل شرکت فولاد سنگان گفت: چالش قطعی گاز، مهم‌ترین دغدغه شرکت‌های فولادی است.
کد خبر : ۲۶۵۲۸۳

محصولات فولاد سنگان در بورس کالا عرضه نمی شود

علی امرائی، مدیر عامل شرکت فولاد سنگان در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص تشریح فعالیت‌های این شرکت اظهار کرد: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در راستای تامین پایدار مواد اولیه فولاد مبارکه اصفهان فعالیت می کند و هرساله حدود ۱۰ میلیون تن گندله کنسانتره را تولید و تحویل شرکت فولاد مبارکه اصفهان می‌دهد.

وی در خصوص چالش‌های پیش رو در فصل زمستان افزود: یکی از مشکلاتی که هر ساله شرکت‌های فولادی و صنایع معدنی با آن مواجه هستند چالش قطعی گاز در فصل زمستان است. البته در فصل تابستان نیز هرساله با چالش قطعی برق دست و پنجه نرم می کنیم. اما؛ شرایط در سال جاری نسبت به سال گذشته بهتر بوده است.

امرائی درباره جایگزین کردن تامین انرژی ادامه داد: شرکت‌های فولادی نسبت به احداث نیروگاه در نقاط مختلف اقدام کردند. با توجه به نعمت انرژی باد در منطقه‌ خواف نسبت به ایجاد یک نیروگاه بادی تصمیم گیری و مجوز‌های آن نیز اخذ شد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود اما؛ متاسفانه در فصل زمستان نتوانستیم چالش گاز را حل کنیم. امیدواریم با همراهی مسئولان وزارت نفت، شرکت ملی گاز و وزارت صنایع بتوانیم این چالش را پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل شرکت فولاد سنگان گفت: با توجه به اینکه تمامی سهام شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان مربوط به شرکت فولاد مبارکه بوده و هدف ما نیز تامین پایدار مواد اولیه فولاد مبارکه است؛ شرکت فولاد سنگان محصولی را در بورس کالا عرضه نمی‌کند و صددرصد محصولات ما به شرکت فولاد مبارکه اصفهان تحویل داده می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر