بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
پس از برگزاری سه مرحله از مراسم قرعه کشی و معرفی برندگان پیش‌بینی مسابقات جام جهانی بانک پلاس، چهارمین مرحله این قرعه‌کشی‌ها با حضور نمایندگان بانک ملت برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۵۳۲۸

تداوم اهدای جوایز میلیونی برای کاربران بانک‌پلاس بانک‌ملت

بورس نیوز: با برگزاری این قرعه‌کشی، در مرحله چهارم ۷۰ نفر برنده خوش‌شانس مشخص شدند.

بر اساس این گزارش، در مرحله چهارم ۲۰ نفر دارای بالاترین امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی به‌صورت مستقیم و تعداد ۵۰ نفر بر اساس شیوه قرعه‌کشی گوی و گردونه انتخاب شدند.

این گزارش حاکی است، اطلاع‌رسانی به برندگان برای دریافت جوایز، از طریق شبکه اجتماعی سامانه بانک‌پلاس صورت گرفته و جوایز مربوطه به حساب‌های ایشان واریز خواهد شد ضمن این که اسامی برندگان در هر مرحله، از طریق منوی جام جهانی- تب قرعه‌کشی قابل مشاهده است.

تا پایان مسابقات جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲، ۱۰ مرحله قرعه‌کشی دیگر نیز انجام می‌شود و در مجموع ۹۵۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی و ۱۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی به کاربران سامانه بانک‌پلاس اهدا خواهد شد.

شانس دریافت جوایز یاد شده بر مبنای کسب امتیاز کاربران از طریق یکی از دو روش امتیاز پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی و انجام تراکنش‌های منتخب در سامانه و کسب امتیاز افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند با انجام تراکنش‌هایی از جمله بازپرداخت اقساط، ایجاد گروه دنگی، انتقال پول (حواله پایا)، کارت به کارت، پرداخت عوارض آزادراهی و ... امتیازات کسب شده خود از طریق انجام تراکنش در سرویس‌های منتخب را افزایش داده و شانس خود را جهت دریافت ۲۷۰ جایزه ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی در تاریخ‌های ۱۴ و ۲۱ و ۲۸‏ آذرماه افزایش دهند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به بخش قوانین و مقررات در منوی پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی سامانه بانک‌پلاس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر