بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
حال ناخوش ایارن ارقام در کسب درآمدزایی؛

پایین‌ترین میزان درآمدزایی از سوی "مرقام"

پایین‌ترین میزان درآمدزایی از سوی
شرکت ایران ارقام در آبان ماه سال ۱۴۰۱ پایین‌ترین حد درآمدزایی را در بازه زمانی مشخص‌شده از خود بر جای گذاشت.
کد خبر : ۲۶۵۳۴۳

پایین‌ترین میزان درآمدزایی از سوی

بورس نیوز:

شرکت ایران ارقام در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ خود میزان درآمدی که از ارائه خدمات و فروش شناسایی کرد به مبلغی برابر با یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان دست یافت، مرقام در ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی خود (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲) به درآمد تجمیعی ۷ میلیارد تومانی رسید.

شرکت ایران ارقام که در گروه رایانه و فعالیت وابسته به آن حضور دارد در آبان ماه میانگین درآمدی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی را از خود بر جای گذاشت، تا پایان ایان دوره ۴.۲۴ درصد از درآمد تجمیعی خود در سال مالی گذشته (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱) را پوشش داده است.

پایین‌ترین میزان درآمدزایی از سوی

شرکت ایران ارقام در آبان ماه میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته ۸۱ درصد ریزش را به دنبال داشت، عمده‌ترین کاهش درآمد مربوط به خدمات نرم‌افزاری و پشتیبانی بود که نسبت به مهرماه با کاهش نزدیک به ۵ میلیارد تومانی همراه بود و لازم به ذکر است که "مرقام" در دومین ماه از سال مالی خود از بخش «خودپرداز‌ ای تی ام (اجاره)» نتوانست درآمدزایی را صورت دهد.

میزان درآمدی که از سوی ایران ارقام در این دوره مالی به ثبت رسید در مقایسه با آبان ماه سال گذشته با کاهش ۸۶ درصدی روبه‌رو شد، این ریزش درآمد‌ها در مقایسه با دوره مشابه برای چهارمین ماه متوالی است که از سوی ایران ارقام به ثبت می‌رسد.

درآمد تجمیعی که ایران ارقام تاکنون از خود بر جای گذاشت برابر است با مبلغ ۷ میلیارد تومان، این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافته است. به‌گونه‌ای که در دوره مشابه سال گذشته درآمد تجمیعی "مرقام" ۱۴ میلیارد و ۶۱۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

بر اساس نمودار فوق ملاحظه می‌کنید که شرکت ایران ارقام در آبان ماه سال ۱۴۰۱ پایین‌ترین حد درآمدزایی را در بازه زمانی مشخص‌شده از خود بر جای گذاشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر