بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
ادعاهای سیاسی مقامات آمریکایی بی اساس است
سخنگوی وزارت خارجه گفت: مقامات آمریکایی در تداوم ادعا‌های سیاسی بی اساس و اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های متعارف دفاعی و نظامی ایران و روسیه را زیر سوال می‌برند!
کد خبر : ۲۶۵۳۹۶

ادعاهای سیاسی مقامات آمریکایی بی اساس است

بورس نیوز: ناصرکنعانی، سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مقامات آمریکایی در تداوم ادعا‌های سیاسی بی اساس و اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های متعارف دفاعی و نظامی ایران و روسیه را زیر سوال می‌برند!

کنعانی افزود: این کارزار تبلیغاتی آمریکایی‌ها که مبنای آن بر دروغ پردازی و فریبکاری قرار گرفته، با اهداف مختلفی از جمله اعمال فشار سیاسی به جمهوری اسلامی ایران، دامن زدن به ایران هراسی و سرپوش نهادن بر جنگ طلبی خود صورت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: همانگونه که بار‌ها اعلام کرده‌ایم، همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین المللی دو کشور در حال گسترش است و علیه هیچ کشور ثالثی نیست.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین المللی، در تنظیم روابط خارجی خود مستقلانه عمل کرده و از کسی اجازه نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر