بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
درآمد آبان ماه
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمدی که هشتمین ماه از سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود.
کد خبر : ۲۶۵۴۱۸

درآمد آبان ماه

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری از فروش محصولات اسید ترفتالیک خالص، گرید بطری، گرید الیاف و نخ POY میزان درآمدی که به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان بود، شگویا از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه توانست به درآمد تجمیعی ۱۴ هزار و ۴۶۴ میلیارد تومان دست پیدا کند.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمدی که هشتمین ماه از سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، میزان درآمدی که شگویا در ۸ ماه گذشته از خود بر جای گذاشت ۸۵ درصد از درآمد ۱۲ ماهه سال گذشته خود را پوشش داد و همچنین لازم به ذکر است که "شگویا" از ابتدای سال مالی تاکنون نزدیک به ۷۹ میلیارد تومان از فروش محصولات در بازار خارج از کشور درآمدزایی کرد.

درآمد آبان ماه

روند درآمدزایی پتروشیمی شهید تندگویان

درآمد آبان ماه

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمدی که در آبان ماه سال جاری شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۲ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال گذشته (۳ هزار و ۶۲۶ میلیارد تومان) روبه‌رو بود.


همان‌گونه که گفته شد درآمد تجمیعی که پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رساند متشکل از بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدزایی انجام‌شده مربوط به بازار داخل کشور با ۱۴ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافت، درآمد تجمیعی که این پتروشیمی از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آورد نیز بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومان بود.

بیشترین درآمدزایی که "شگویا" از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید الیاف» با ۷۷۲ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در آبان ماه نزدیک به ۲۸ میلیون تومان در ازای هر تن معامله شد، درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در ۸ ماه گذشته به دست آورد برابر با ۶ هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان بود.

پتروشیمی شهید تندگویان در آبان ماه از دیگر محصولات خود میزان درآمدی که کسب کرد مربوط به اسید ترفتالیک خالص با ۳۰ میلیارد تومان، گرید بطری با ۶۴۱ میلیارد تومان و نخ POY با ۹۱ میلیارد تومان بود.

درآمد آبان ماه

پتروشیمی شهید تندگویان در آبان ماه سال جاری مقدار تولید محصولات خود را بالغ‌بر ۹۰ هزارتن اعلام کرد که در مقایسه با ماه گذشته شاهد افزایش تولید ۴ درصدی بود، بیشترین مقدار تولید این پتروشیمی متعلق به اسید ترفتالیک خالص با ۴۲ هزارتن بود، نرخ فروش این محصول ۱۴ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید اما؛ گفتنی است که این محصول نسبت به دیگر محصولات "شگویا" نرخ فروش کمتری دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه مطلوب

سقف شکنی فروش "شگویا"

ارسال نظر