بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی که برای رشته های بیمه های زندگی، درمان، باربری و آتش سوزی برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر : ۲۶۵۶۰۳

تور آموزشی آذرماه بیمه تعاون برگزار شد

بورس نیوز: آذر ماه، تور آموزشی رشته‌های بیمه‌های زندگی، درمان، باربری و آتش سوزی در ۱۱ استان کشور برگزار شد.

دوره‌های بیمه‌های زندگی توسط اساتیدی، چون رضا جوان آذر و سعید ایروانی در شعبه‌های اهواز؛ فارس؛ سمنان؛ اردبیل؛ مازندران؛ تهران؛ گلستان و کرمانشاه برگزار شد و در آن طرح لودستون تشریح و تغییرات و به روزرسانی‌های آن آموزش داده شد و همچنین مسائلی نظیر «نحوه جذب مشتری با مثال‌های عینی تجربیات شبکه‌های فروش، تشریح نکات مورد توجه برای ملاقات با بیمه گذاران حین مذاکره؛ نحوه مذاکره با مشتریان و نحوه ارتباط گیری با تیپ‌های شخصیتی متفاوت» مورد توجه قرار گرفت.

از دیگر سو مواردی، چون «روش‌های نوین بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری؛ تکنیک شروع مذاکره؛ تکنیک‌های قطعی کردن فروش؛ روش تصویر سازی نیازها؛ بررسی مهمترین نگرانی‌های بیمه گذاران بیمه عمروسرمایه گذاری و پاسخ به آن‌ها؛ مراحل حرفه‌ای فروش بیمه عمر؛ تیم سازی و راه اندازی شبکه فروش؛ تکنیک‌های اخذ قرار ملاقات تلفنی / حضوری؛ بررسی تفاوت‌های خرید بیمه عمر و سایر مدل‌های سرمایه گذاری؛ بررسی اشتباهات زیان بار نمایندگان و عوامل فروش در ارائه اطلاعات بیمه عمر و سرمایه گذاری به مشتریان» نیز مورد آموزش قرار گرفت.

دوره بازآموزی صدور بیمه‌های درمان

ستاد مرکزی نیز میزبان کارشناسان صدور شعب بود که برای آنان دوره بازآموزی صدور بیمه‌های درمان و به مدت دو روز برگزار شد.

در این دوره که توسط رزا سعیدی، سرپرست بیمه‌های درمان؛ لیلا افشینی؛ رئیس اداره صدور و مریم گرگین زاده؛ کارشناس صدور بیمه‌های درمان برگزار شد در خصوص صدور بیمه نامه‌های مسافرتی؛ درمان گروهی و درمان انفرادی آموزش داده شد.

قابل توجه است که این آموزش‌ها شامل شرایط پذیرش، نحوه خدمات دهی، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه‌ها و نیز آموزش نرخ دهی درمان گروهی بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر