بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
مجموع کل حساب‌های تجاری ثبت شده در سازمان امور مالیاتی به ۸ میلیون و ۹۰۴ هزار حساب رسیده که در این رابطه ۸ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۷۰۹ استعلام موفق از بانک مرکزی انجام شده است.
کد خبر : ۲۶۵۶۵۳

حساب‌های تجاری ثبت شده به ۹ میلیون رسید

بورس نیوز: با توجه به آخرین آمار مربوط به تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری، در حوزه اشخاص حقوقی تاکنون ۵۰۴ هزار و ۶۵۷ مودی حساب خود تجاری خود را اعلام کردند. به این ترتیب تعداد کل حساب‌های تجاری ثبت شده اشخاص حقوقی به دو میلیون و ۶۰۴ هزار و ۱۱۷ مورد رسیده است. همچنین در راستای شناسایی حساب‌های تجاری اشخاص حقوقی دو میلیون و ۶۰۴ هزار و ۹۴ استعلام موفق از بانک مرکزی انجام شده است.

در حوزه اشخاص حقیقی-انفرادی تعداد ۵ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۴۱۳ حساب تجاری از سوی مودیان اعلام شده و تعداد کل حساب‌های تجاری ثبت شده از سوی این دسته از مودیان به ۵ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۹۷ حساب رسیده است. در این زمینه ۵ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۵۵۳ استعلام موفق نیز از بانک مرکزی انجام شده است.

در خصوص اشخاص حقیقی-مشارکت تا کنون ۳۱۲ هزار و ۶۰۴ مودی حساب خود تجاری خود را اعلام کردند. به این ترتیب تعداد کل حساب‌های تجاری ثبت شده اشخاص حقیقی (مشارکت) به ۳۵۴ هزار و ۱۵۴ مورد رسیده است. همچنین در راستای شناسایی حساب‌های تجاری اشخاص حقیقی (مشارکت) ۳۵۴ هزار و ۶۲ استعلام موفق از بانک مرکزی انجام شده است.

با توجه به این آمار‌ها مجموع کل حساب‌های تجاری ثبت شده در سازمان امور مالیاتی به ۸ میلیون و ۹۰۴ هزار حساب رسیده که در این رابطه ۸ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۷۰۹ استعلام موفق از بانک مرکزی انجام شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر