بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
یکه تازی " تپسی " ادامه دارد؛

" تپسی " باز هم رکورد زد

تپسی با درآمد ۶۲ میلیارد تومانی در آذرماه به اوج رسید و رکورد جدیدی در سال جاری از خود به جای گذاشت.
کد خبر : ۲۶۵۷۸۵

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند مبلغی برابر با ۶۱ میلیارد و ۶۷۶ میلیون تومان بود، "تپسی" از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه مجموع درآمد‌های خود را ۴۱۶ میلیارد تومان به ثبت رساند.

" تپسی" در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، این شرکت استارت‌اپی در این دوره ۹ ماهه به میانگین درآمدی ۴۶ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

روند درآمدزایی " تپسی"

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در آذرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۱۱ درصدی درآمد‌های خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد ۵۵ میلیارد تومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ ۶۲ میلیارد تومانی رسید.

"تپسی" در آذرماه به روند صعودی خود ادامه داد، این شرکت میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۴۸ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین میزان درآمد تجمیعی که " تپسی" حاصل کرد در مقایسه با سال گذشته ۱۳۸ درصد افزایش یافت.

تفکیک درآمد آذرماه " تپسی "

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در آذرماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۵۹ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به آذرماه سال مالی گذشته رشد ۱۴۶ درصدی را به دنبال داشت.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، سفیر مختلف و سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمدی نزدیک به ۲ میلیارد تومان را از خود بر جای بگذارد و در جایگاه بعدی بایستد.

"تپسی" در ۳ ماه نخست سال جاری به میزان درآمد ۱۰۳ میلیارد تومانی رسید و در ۳ ماه دوم نیز با افزایش ۵۰ میلیارد تومانی نسبت به ۳ ماه نخست به درآمد ۱۵۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد، همچنین لازم به ذکر است که این شرکت استارت‌اپی در ۳ ماه سوم سال جاری با افزایش ۶ میلیارد تومانی نسبت به ۳ ماه گذشته (۳ ماه تابستان ۱۴۰۱)، ۱۵۹ میلیارد تومان درآمدزایی به همراه داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته
نگاهی به روند درآمدهای پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس

حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته

میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

یک شرکت دانش بنیان در مسیر بازار سهام/ عرضه اولیه "تپسی" در کلاس جهانی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
راننده تپسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
بله کسی دیگه خدمات میدهد، تپسی سود میکند. ماشین کسی دیگه به خرج می افتد تپسی یا اسنپ یک سود میلیاردی میکند تا بوده همین بوده مگه بخاطر یک نرم افزار چقدر باید سالانه سود کند