بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تخلیه سه فروند کشتی حامل گندم و روغن به میزان ۱۵۶ هزار تن
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سه فروند کشتی کالای اساسی شامل ۱۵۶ هزار و ۵۰۰ تُن گندم و روغن در بندر شهید رجایی درحال تخلیه است.
کد خبر : ۲۶۵۸۳۷

گندم

بورس نیوز: حسین عباس‌نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار کرد: سه فروند کشتی کالای اساسی شامل ۱۵۶ هزار و ۵۰۰ تن گندم و روغن در بندر شهید رجایی درحال تخلیه است.

وی افزود: این میزان کالای اساسی شامل ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم و ۲۵ هزار تن روغن است.

وی با بیان اینکه از سه کشتی یک کشتی ۶۶ هزار تن و کشتی دوم نیز حامل ۶۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم است، گفت: کار تخلیه کشتی روغن ۲۵ هزار تنی نیز شب گذشته به اتمام رسید.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تعداد کشتی‌های درحال انتظار برای پهلودهی در اسکله‌های اختصاصی این بندر را ۱۴ فروند کشتی شامل هشت کشتی گندم، سه کشتی ذرت، ۲ کشتی جو و یک کشتی روغن خوراکی به تناژ ۸۴۵ هزار و ۵۹۸ تن اعلام کرد که پس از فرآیند اسناد گمرکی پهلودهی می‌شوند.

عباس‌نژاد در ادامه با اشاره به خریداری و مجهز شدن پایانه فله مجتمع بندری شهید رجایی به چهار دستگاه مکنده تخلیه غلات با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ تُن بر ساعت، از الحاق ۲ دستگاه مکنده ۳۰۰ تنی غلات تا اواخر بهمن ماه امسال خبرداد و افزود: درحال حاضر این ۲ مکنده در بندر شهید رجایی در حال مونتاژ است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر