بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
در هفته های آتی رقم می خورد؛

۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس مهمان بورس کالا

۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس مهمان بورس کالا
بورس کالا در تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۱ میزبان عرضه ۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس متعلق به گروه بهمن دیزل است.
کد خبر : ۲۶۵۹۷۹

۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس مهمان بورس کالا

بورس نیوز: بورس کالادر تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۱ میزبان عرضه ۱۰۵ دستگاه کامیونت فورس متعلق به گروه بهمن دیزل است؛ این خودرو برای نخستین بار است که راهی تالار معاملات می‌شود.

بر اساس این گزارش، بهمن دیزل این محصول را با قیمت پایه ۹۳۰ میلیون تومان عرضه می‌کند و درصد پیش پرداخت خرید ۲۰ درصد در نظر گرفته شده است.

در مشخصات عرضه کامیونت فورس آمده است: محل تحویل خودرو نمایندگی انتخاب شده توسط خریدار است.

کامیونت فورس ۶ تنی کابین خوابدار بوده و رنگ خودرو‌های عرضه شده سفید و مدل خودرو ۱۴۰۱ است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران باید جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی ۷ روز تقویمی، بامراجعه به پورتال فروش شرکت بهمن دیزل به آدرس اینجا نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و از این طریق نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودرو اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل هزینه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۲۵۴ تومان (یک میلیون و ۳۲ هزار و ۵۶۰ تومان هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه تولید پلاک و شماره گذاری، ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و ۵ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۹۴ تومان هزینه بیمه شخص ثالث) است.

گفتنی است، کامیونت ۶ تنی فورس در یکصد و چهل و سومین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ ۲۳ مرداد پذیرش شده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر