بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
بازدید مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه مالی سپهر صادرات از مجموعه شرکت های انرژی سپهر
مدیرعامل و هیئت مدیره گروه مالی سپهر صادرات و جمع دیگری از مدیران مجموعه شرکت ها از پروژه های در دست احداث هلدینگ انرژی سپهر بازدید کردند.
کد خبر : ۲۶۵۹۹۲

بازدید مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه مالی سپهر صادرات از مجموعه شرکت های انرژی سپهر

بورس نیوز: در این بازدید یک روزه، جواد وکیلی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات و دکتر آقابابایی رئیس هیئت مدیره گروه مالی سپهر صادرات و معاون سرمایه گذاری بانک صادرات به همراه مهندس شفیعی مدیر عامل هلدینگ انرژی سپهر و دکتر جهانگیری قائم مقام انرژی سپهر و مقیمی قائم مقام پتروفرهنگ و سایر مدیران ارشد شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی سپهر حضور داشتند، از پتروشیمی سیراف انرژی، سبلان و دنا بازدید به عمل آمد.

طی این بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌ها و مشکلات آنان و همچنین مسیر همکاری سهامداران عمده جهت تسریع در فرایند احداث و تکمیل طرح‌های در دست اجرا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است پتروشیمی سبلان واقع در عسلویه با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول و پتروشیمی سیراف انرژی با پیشرفت ۵۱% واقع در بندردیر با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول و پتروشیمی دنا واقع در فاز ۲ عسلویه با پیشرفت فیزیکی ۷۹% از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ انرژی سپهر می‌باشند که در مجموع با تولید سالانه ۴ میلیون و ۹۵۰ هزارتن متانول بزرگترین شرکت تولید کننده متانول در خاور میانه می‌باشند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت برگزار شد؛

معرفی محصولات مالی بانک صادرات ایران برای دانش‌بنیان‌های نفتی

​رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به قابلیت بالای نقدشوندگی سهام گروه مالی سپهر اعلام کرد:

حمایت بانک صادرات ایران با «وسپهر» از تعمیق بازار سرمایه

ارسال نظر