نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در مهرماه؛
"ودی" به تراز تجمیعی مثبت ۱۴۰ درصدی رسید
رشته بیمه «ثالث-اجباری» بیشترین درآمدزایی بیمه در را در اختیار داشت؛
تراز تجمیعی مثبت "ودی"
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در آذرماه؛
افزایش ۳۲۱ درصدی درآمدهای تجمیعی "ودی" نسبت به دوره مشابه
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در مهرماه؛
"ودی" به تراز تجمیعی مثبت ۱۴۰ درصدی رسید
رشته بیمه «ثالث-اجباری» بیشترین درآمدزایی بیمه در را در اختیار داشت؛
تراز تجمیعی مثبت "ودی"
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در آذرماه؛
افزایش ۳۲۱ درصدی درآمدهای تجمیعی "ودی" نسبت به دوره مشابه ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
به خانواده شهدا که خیلی اجحاف می کند.
واقعا یک داروی ساده رو گذاشته توی لیست دارویی که باید متخصص بنویسد.
برای اینکه مردم کمتر دارو بگیرند.
متخصص هم دعوا میکند می گوید مگر من دارو نویسم که آمدی وقتم را بگیری. :(
داروخانه ها هم یک جور دیگر با دی مشکل دارند. اونا هم از دارو می دزدند.
در کشوری که اکثر افراد دزدی و کم کاری رو هنر می دونند چه توقعی می شه داشت.
فقط بگم که دی خیلی آشغاله!
سهامش هم مثل عملکرداش هست.
به خانواده شهدا که خیلی اجحاف می کند.
واقعا یک داروی ساده رو گذاشته توی لیست دارویی که باید متخصص بنویسد.
برای اینکه مردم کمتر دارو بگیرند.
متخصص هم دعوا میکند می گوید مگر من دارو نویسم که آمدی وقتم را بگیری. :(
داروخانه ها هم یک جور دیگر با دی مشکل دارند. اونا هم از دارو می دزدند.
در کشوری که اکثر افراد دزدی و کم کاری رو هنر می دونند چه توقعی می شه داشت.
فقط بگم که دی خیلی آشغاله!
سهامش هم مثل عملکرداش هست.