بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در آذرماه؛

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی "ودی" نسبت به دوره مشابه

افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
درآمدزایی "ودی" از فروش حق بیمه در آذرماه متعلق به بخش «درمان» بود که از این بخش توانست ۱۲۴ میلیارد تومان درآمد به دست آورد.
کد خبر : ۲۶۶۰۶۰
نویسنده :
سجاد محمدی
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در مهرماه؛
"ودی" به تراز تجمیعی مثبت ۱۴۰ درصدی رسید
تراز تجمیعی مثبت
رشته بیمه «ثالث-اجباری» بیشترین درآمدزایی بیمه در را در اختیار داشت؛
تراز تجمیعی مثبت "ودی"
افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی
بخش «درمان» درآمدزاترین رشته بیمه در آذرماه؛
افزایش ۳۲۱ درصدی درآمد‌های تجمیعی "ودی" نسبت به دوره مشابه
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
مانا
Thailand
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بیمه دی برود بمیرد!
به خانواده شهدا که خیلی اجحاف می کند.
واقعا یک داروی ساده رو گذاشته توی لیست دارویی که باید متخصص بنویسد.
برای اینکه مردم کمتر دارو بگیرند.
متخصص هم دعوا میکند می گوید مگر من دارو نویسم که آمدی وقتم را بگیری. :(
داروخانه ها هم یک جور دیگر با دی مشکل دارند. اونا هم از دارو می دزدند.
در کشوری که اکثر افراد دزدی و کم کاری رو هنر می دونند چه توقعی می شه داشت.
فقط بگم که دی خیلی آشغاله!
سهامش هم مثل عملکرداش هست.
مانا
Thailand
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بیمه دی برود بمیرد!
به خانواده شهدا که خیلی اجحاف می کند.
واقعا یک داروی ساده رو گذاشته توی لیست دارویی که باید متخصص بنویسد.
برای اینکه مردم کمتر دارو بگیرند.
متخصص هم دعوا میکند می گوید مگر من دارو نویسم که آمدی وقتم را بگیری. :(
داروخانه ها هم یک جور دیگر با دی مشکل دارند. اونا هم از دارو می دزدند.
در کشوری که اکثر افراد دزدی و کم کاری رو هنر می دونند چه توقعی می شه داشت.
فقط بگم که دی خیلی آشغاله!
سهامش هم مثل عملکرداش هست.