بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
بر اساس تماس‌های مردم مبنی بر در دسترس نبودن سایت ثبت نام ایران خودرو‏‌‏ و پیگیری به عمل آمده از روابط عمومی این گروه خودروساز، موضوع اختلال در سامانه فروش ایران خودرو مجددا مورد تایید قرار گرفت.
کد خبر : ۲۶۶۱۲۸

سایت ثبت نام ایران خودرو همچنان در اختلال

بورس نیوز: بر اساس تماس‌های مردم مبنی بر در دسترس نبودن سایت ثبت نام ایران خودرو‏‌‏ و پیگیری به عمل آمده از روابط عمومی این گروه خودروساز، موضوع اختلال در سامانه فروش ایران خودرو مجددا مورد تایید قرار گرفت.

بنا بر اعلام ایران خودرو متخصصان فنی این گروه در حال رفع این اختلال هستند.

همچنین یکشنبه هفدهم دی ماه گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق العاده ۴ محصول تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی نیز با یک روز تاخیر یکشنبه ۲۵ دیماه برگزار خواهد شد.

در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، راناپلاس و پژو پارس با موتور XU ۷ P را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه برای متقاضیان عادی، طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه می‌کند و متقاضیان هم می‌توانند تا چهارشنبه ۲۰ دی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی www.esale.ikco.ir ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر