بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
وزیر اقتصاد گفت: ۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان دولت را داریم که بین ۱۵ تا ۲۵ درصد متناوب است، اما متوسط آن همان ۲۰ درصد خواهد بود.
کد خبر : ۲۶۶۱۷۸

حداقل حقوق کارکنان در سال آینده ۷ میلیون تومان است

بورس نیوز: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای ورود یک جبهه سرما به کشور اظهار کرد: از همه مردم و مسئولان تقاضا داریم که با مدیریت مصرف و کاهش تقاضای گاز کمک کنند که گاز خانگی کشور بدون مشکل، این دوره را پشت سر بگذارد و مصرف گاز در روال تجاری و اداری به ماموریت خود ادامه دهد.  

وی افزود: سرمایه‌گذاری در کشور در چند سال گذشته فراز و فرود داشته، اما در دولت قبل به شکل متوسط با کاهش سرمایه‌گذاری روبرو بودیم و این مشکل ادامه داشت تا اینکه دولت سیزدهم برای بهبود این وضعیت اقداماتی انجام داد که اوضاع را بهتر کرد.

خاندوزی گفت: در حوزه عملکرد بودجه‌ای ۹ ماهه دولت ۹۱۷ هزار میلیارد تومان درآمد داشتیم که ۸۸ درصد عدد مصوب است و نیز ۶۳ درصد بیش از رقم مشابه سال گذشته است که کمک می‌کند درآمد پایدار افزایش یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تحرکات خوبی در تولید و سرمایه‌گذاری انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به آماده‌سازی لایحه بودجه، پیش‌بینی سال بعد هم این است که هفت میلیون تومان حداقل حقوق کارکنان دولت باشد و معافیت مالیاتی نیز همین رقم است.

وی افزود: همچنین ۲۰ درصد افزایش حقوق کارکنان دولت را داریم که بین ۱۵ تا ۲۵ درصد متناوب است، اما متوسط آن همان ۲۰ درصد خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر