بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
در هفته سوم ماه جاری صورت گرفت؛

رشد ۴۵ درصدی ارزش معاملات بورس انرژی

رشد ۴۵ درصدی ارزش معاملات بورس انرژی
ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته سوم دی‌ماه، ۴۵ درصد نسبت به هفته پیش از آن رشد داشت.
کد خبر : ۲۶۶۲۷۶
نویسنده :
مینا علیزاده

رشد ۴۵ درصدی ارزش معاملات بورس انرژی

بورس نیوز: ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته سوم دی‌ماه، ۴۵ درصد نسبت به هفته پیش از آن رشد داشت و به بیش از ۳۱ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال رسید.

بر این اساس، هفته گذشته ۱۹۶ هزار و ۸۱۲ تن فرآورده به ارزش ۳۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال در تابلوی نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۹۵ درصد از ارزش کل معاملات هفته منتهی به ۲۱ دی‌ماه بود.

در هفته گذشته، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۲۱ هزار و ۵۸۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۸ هزار و ۷۷۳ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال بود. فراورده‌های نفتای کامل، نفتا و نفتای سبک در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های نفتای سنگین، بنزین و آیزوریسایکل در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۸۵ هزار و ۱۴ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در هفته گذشته نیز بیش از هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال بود. همچنین ۷۵۰ عدد اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۴۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال، ۵۴ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۴۰ میلیارد و ۸ میلیون ریال و ۱۶ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال در هفته سوم دی دادوستد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر