بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله؛

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد

نمایشگاه تراکنش ایران یک نمایشگاه تخصصی B2B و B2G در حوزه فناوری های مالی است که سالانه توسط مرکز فابا و با همراهی صنعت بانکداری و پرداخت برگزار می شود .
کد خبر : ۲۶۶۳۲۵

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد

بورس نیوزنمایشــگاه تراکنــش ایــران فرصتــی را فراهــم کرده اســت که مشارکت کنندگان این رویداد بتوانند با مقامات و مدیران حاضر در نمایشــگاه و در یک مکان مناسب، مذاکرات کسب وکاری خود را داشته باشند و در عین حال به ارتقاء شبکه ارتباطی خود و انتقال مؤثر دیدگاه های خویش بپردازند.

چشم انداز 

هدایت هوشمند در مسیر تبدیل شدن به یکی از تولیدکنندگان اصلی صنعت تجهیزات بانکداری و پرداخت الکترونیک در کشور و منطقه قدم برمی دارد. این شرکت می خواهد، با پیشگامی در نوآوری،خلاقیت و بکارگیری فناوری های نوین و ارائه محصولات با کیفیت، همواره انتخاب اول بانک ها، شرکت های پرداخت و سایر مشتریان باشد.

ماموریت 

شرکت پرداخت الکترونیک هدایت هوشمند همواره در تلاش است با تکیه بر توان نیروهای متخصص و نخبه داخلی و با تولید و ارائه به روز ترین، باکیفیت ترین و کارآمدترین محصولات و همچنین ارائه راهکارها و محصولات خلاقانه و نوآورانه در حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک، نقشی موثر در توسعه اکوسیستم بانکداری و پرداخت الکترونیک متناسب با جامعه دیجیتال آینده ایفا نماید.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون مالی و پشتیبانی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد؛

"پی پاد" در آستانه عرضه اولیه/ برنامه عملیاتی برای افزایش درآمدها داریم

ارسال نظر