بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
حجم قرار داد‌های منعقده در بازار آتی ۲ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۹۳۱ قرار داد بود و از این میزان ۳۳۶ هزار و ۲۵۰ قرار داد به ارزش حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به دی ماه بود.
کد خبر : ۲۶۶۵۲۵

انجام معامله ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قرارداد آتی در بورس کالا

بورس نیوز: ارزش معاملات بازار قراداد‌های آتی بورس کالا تا پایان دی امسال، از ۱۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد. حجم قرار داد‌های منعقده در بازار آتی نیز ۲ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۹۳۱ قرار داد بود و از این میزان ۳۳۶ هزار و ۲۵۰ قرار داد به ارزش حدود ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به دی ماه بود.

در معاملات دی ماه، تعداد ۲۴۳ هزار و ۱۷۰ قرار داد اتی زعفران نگین منعقد شد و ارزش بیش از ۹۰۷ میلیارد تومان داشت و معامله گران این تعداد قرار داد را در ۴ سررسید دی اسفند و اردیبهشت و تیر ۱۴۰۲ منعقد کردند.

انعقاد ۸۶ هزار ۸۵۸ قرار داد آتی صندوق طلا در ۲ سررسید بهمن ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ نیز ارزش بیش از هزار و ۳۴۹ میلیارد تومانی در بازار ثبت کرد.

براین اساس، در ۲ سررسید تحویل بهمن و دی امسال نیز ۶ هزار ۲۲۲ قرار داد آتی نقره در بازار منعقد شد و ارزرش بیش از ۱۷ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومانی برای آن به ثبت رسید.

تاپایان دی و در ۱۰ ماه امسال نیز در مجموع یک میلیون و ۹۳۹ هزار و ۲۹۱ قرار داد اتی زعفران به ارزش بیش از ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان منعقد شد.

همچنین ۴۷۹ هزار و ۹۵۵ قرار داد آتی صندوق طلا به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان منعقد شد و معاملات قرار داد آتی نقره نیز به انعقاد ۵۶ هزار ۶۸۵ قرار داد به ارزش بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان منجر شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر