بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
پس از سایپا، ایران‌خودرو نیز ملزم به رعایت شرط بلوکه شدن پول مشتریان در حساب خودروساز به‌منظور ثبت‌نام در قرعه کشی خودرو شد.
کد خبر : ۲۶۶۵۳۶

بلوکه شدن پول در حساب خودروساز؛ شرط ثبت نام قرعه کشی خودرو

به گزارش بورس نیوز: درپی ثبت نام ۱۰ میلیونی در قرعه کشی قبلی محصولات ایران خودرو که شانس برنده شدن متقاضیان واقعی را به شدت کاهش داده است، از این پس تنها افرادی می‌توانند در فروش خودرو توسط خودروسازان شرکت کنند که وجه خودرو در حساب‌هایشان موجود است و مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می‌شود.

لازم به ذکر است، این موضوع پپیش از این برای شرکت سایپا اجرایی شده بود، به طوری که در هفته گذشته ۷۰ هزار دستگاه خودرو توسط گروه سایپا پیش‌فروش شد که فقط هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آن استقبال کردند.

با توجه به اینکه شرط یاد شده در این عرضه رعایت شد و مشتریان ملزم به واریز پول برای ثبت‌نام شدند، شرایط مشابه قرعه کشی (لاتاری) ۱۰ میلیون نفری ایران‌خودرو را شاهد نبودیم و فقط مشتریان واقعی در این طرح شرکت کردند.

در عرضه جدید روز سه‌شنبه هفته جاری گروه سایپا و همچنین عرضه هفته آینده گروه صنعتی ایران‌خودرو، هر دو خودروساز ملزم به رعایت این ضابطه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.

بر اساس این گزارش؛ در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو که از ۱۷ تا ۲۵ دی‌ماه برگزار شد، بیش از ۱۰ میلیون نفر برای خرید ۲۰ هزار دستگاه خودرو سورن پلاس دوگانه‌سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کردند که برخی مسوولان عنوان «لاتاری ملی» را به آن دادند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
موسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
تمام جان و مالمون مصادهر س آاااااقا
بهروز علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
اکه یه کار خوب کرده باشی همین هست بخدا من ۱۰ سال بدون ماشین هستم انشلا منم ماشین دار بشم انشلا
مصطفی
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
چه‌کار‌خوبی‌دلت‌خوش‌همش‌‌به‌نفع‌سرمایه‌دار
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
عالی، حق به حق دار میرسه.... اما اگه در تحویل هم نظارت بیشتر بشه
مهران
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
باز هم طرح دیگر آقایون برای منافع بیشتر سرمایه داران و ثروتمندان. بسیار و بسیاری از خانواده ها را میشناسم که در ابتدا سرمایه کافی ندارند که بلوکه کنند اما در صورت برنده شدن می توانند نسبت به تکمیل مبلغ اقدام کنند. اما این طرح باز هم پای دلالان و پولداران را وسط می کشد و طبقات پایین جامعه همچنان محروم از داشتن خودرو .