بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
“همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان” شرکت پلیمر آریاساسول روز یکشنبه مورخ ۲ بهمن ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور مرتضی شاه‌میرزائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عظیم کلانتری اصل رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، سید مجید ابن‌الرضا مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح، هادی قوامی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و مدیران هلدینگ‌ها و شرکت‌های صنعتی برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۶۵۸۶

مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین باشد

به گزارش بورس نیوز، عظیم کلانتری اصل در "همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان" شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اینکه تحول دیجیتال می‌تواند عدالت اجتماعی را بست دهد، اظهار کرد بدیهی است تحول دیجیتال در جهان معاصر می‌تواند در حکمرانی مطلوب به ما کمک کند و با شفافیت سازمانی، مولفه‌های قدرت اقتصادی-صنعتی را جابجا کند.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت عملکرد پلتفرم‌ها و مراکز دانش‌بنیان را بستر مناسبی برای حل مسائل نیروی انسانی و بازنشستگی دانست.

وی سه مولفه تسلط، تحلیل و تصمیم را نیاز استراتژیک هر سازمانی خواند و گفت: در هر سازمان و هر سطحی، برنامه‌ریزی‌ها در ذیل سه مولفه تسلط، تحلیل و تصمیم اتفاق می‌افتد.

کلانتری اصل با اشاره به نقش تسهیل‌گری پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه استقرار تحول دیجیتال در صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای نفوذ و استقرار تحول دیجیتال به صنعت نفت با نقش تسهیل گری این فرایند را پیش خواهد برد.

وی در پایان صحبت‌های خود، اقدامات انجام شده در مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول را درخشان و قابل تحسین دانست و گفت: مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها، مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین و داده‌های فناورانه در کشور باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر