بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
روزانه حدود ۴۰۰ هزار تراکنش بیت کوین در جهان انجام می‌شود که این عدد نشان از محبوبیت روزافزون ارز‌های دیجیتال دارد.
کد خبر : ۲۶۶۶۱۴

۴ روش ترید ارز دیجیتال، مثل حرفه ای‌ها ترید کنید

به گزارش بورس نیوز، روزانه حدود ۴۰۰ هزار تراکنش بیت کوین در جهان انجام می‌شود که این عدد نشان از محبوبیت روزافزون ارز‌های دیجیتال دارد. معامله‌گری در بازار ارز‌های دیجیتال روزبه‌روز در حال گسترش است. روش‌های متنوع معامله‌گری در این بازار باعث شده است تا همه افراد با هر میزان سطحی از ریسک‌پذیری بتوانند به سود مناسبی دسترسی داشته باشند. در این مقاله قرار است به معرفی بهترین روش ترید ارز دیجیتال بپردازیم تا با اطمینان بیشتری از این بازار پرنوسان سود به دست آورید. با خواندن این مقاله می‌توانید با انواع ترید ارز دیجیتال آشنا شوید و استراتژی مناسب خود را پیدا کنید.

۱- کپی تریدینگ؛ بهترین روش ترید ارز دیجیتال برای مبتدی‌ها

کپی تریدینگ نوعی روش سرمایه‌گذاری است که شامل کپی کردن معاملات سایر معامله‌گران می‌شود. برای کسب سود از این روش ترید ارز دیجیتال باید بهترین کپی تریدر ارز دیجیتال را در یک پلتفرم کپی تریدینگ پیدا کرده و او را دنبال کنید. بسیاری از پلتفرم‌ها راه ساده‌ای برای فیلتر کردن نتایج معاملات معامله‌گران باتجربه دارند که پیدا کردن بهترین استراتژی خرید ارز دیجیتال متناسب با سبک معاملاتی و تحمل ریسک شما را راحت‌تر می‌کنند.

کپی تریدینگ را می‌توانیم بهترین راه ترید ارز دیجیتال برای افراد مبتدی یا پرمشغله بدانیم. هنگامی که یک معامله‌گر را دنبال می‌کنید، کلیه ترید‌های او به‌صورت خودکار برای شما نیز باز می‌شود. همچنین می‌توانید سرمایه خود را میان چند تریدر باتجربه پخش کنید تا ریسک کمتری متوجه دارایی‌هایتان شود. توجه کنید که کپی تریدینگ نیز بدون ضرر نیست و حتی برای انجام این کار نیز باید یک دوره آموزش ارز دیجیتال را گذرانده باشید.

۲- بهترین روش ترید روزانه ارز دیجیتال

ترید روزانه همان‌طور که از نامش پیداست، در طول یک روز انجام می‌شود؛ یعنی در یک روز باید پوزیشن‌های معاملاتی را باز و بسته کنید. ترید لحظه‌ای ارز دیجیتال یکی از سخت‌ترین استراتژی‌ها برای کسب سود است که ریسک بسیار بالایی دارد. برای استفاده از این استراتژی باید به اخبار و رویداد‌های پیرامون ارز دیجیتال توجه ویژه‌ای داشته باشید و تاثیرات آنی روی قیمت‌های کریپتو‌های مختلف را در نظر بگیرید.

همچنین انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی اهمیت چشمگیری دارد که جز با تسلط کافی بر مهارت‌های تحلیلی امکان‌پذیر نیست. اگر وقت کافی برای بررسی مداوم نمودار‌ها و قیمت ارز‌های دیجیتال را ندارید، توصیه می‌کنیم از سایر روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال استفاده کنید.

۴ روش ترید ارز دیجیتال، مثل حرفه ای‌ها ترید کنید

۳- اسکالپینگ؛ بهترین راه ترید ارز دیجیتال برای افراد ریسک‌پذیر

استراتژی معاملاتی اسکالپینگ شامل استفاده از افزایش حجم معاملات برای ثبت سود است. در این روش تریدر معاملات را در بازه‌های زمانی بسیار کوتاه و به‌صورت سریع انجام می‌دهد تا بتواند برآیند کلی سود و زیان معاملاتش را مثبت نگه دارد. این روش ممکن است استرس بالایی به تریدر وارد کند؛ ازهمین‌رو برای افراد ریسک‌گریز چندان مناسب نیست. هرچند اسکالپینگ یک استراتژی پرریسک است، اما یک معامله‌گر باهوش با استفاده از مارجین و روش‌های نوسان‌گیری سود دریافتی خود را افزایش می‌دهد. اسکالپر‌ها با تجزیه و تحلیل بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری، روند‌های گذشته و حجم معاملات، بهترین نقطه ورود و خروج را در یک روز انتخاب می‌کنند.

۴- آربیتراژ؛ از بهترین روش‌های تریدر ارز دیجیتال

آربیتراژ به نوعی استراتژی ارز دیجیتال اطلاق می‌شود که بر اساس آن یک معامله‌گر، ارز دیجیتال را از یک بازار خریداری کرده و آن را در بازار دیگر به فروش می‌رساند. در واقع سود معامله‌گر در این استراتژی همان تفاوت قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال در دو بازار مختلف است. به‌دلیل تفاوت در نقدینگی و حجم معاملات، تریدر‌ها می‌توانند فرصتی برای رزرو سود پیدا کنند. برای استفاده از بهترین استراتژی خرید ارز دیجیتال باید حساب‌هایی در صرافی‌های مختلف داشته باشید که تفاوت‌های بین قیمت‌های ارز‌های دیجیتال موردنظرتان در آن‌ها کاملا مشهود باشد.

۴ روش ترید ارز دیجیتال، مثل حرفه ای‌ها ترید کنید

چگونه بهترین روش ترید ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

توجه کنید که روش‌های ترید فقط به همین چهار استراتژی مطرح در این مقاله محدود نمی‌شود و روش‌های ترید متنوع‌تری در بازار ارز‌های دیجیتال وجود دارد. بازار کریپتوکارنسی‌ها بسیار متغیر و پویا است که با انواع استراتژی‌ها می‌توان از آن سود به دست آورد. بهترین استراتژی ارز دیجیتال را می‌توانید بر اساس نوع تحلیل، احساسات بازار و بازه زمانی انتخاب کنید.

ترید بر مبنای تحلیل تکنیکال: در تحلیل تکنیکال باید تمرکز خود را روی قیمت ارز‌های دیجیتال بگذارید و از ابزار‌هایی مانند خطوط حمایت و مقاومت و نمودار‌های مختلف برای پیش‌بینی روند قیمتی استفاده کنید.

ترید بر مبنای احساسات بازار: احساسات و هیجانات بازار تاثیر چشمگیری روی قیمت ارز‌های دیجیتال دارند. برای داشتن یک معامله سودآور همواره باید اخبار و رویداد‌ها را بررسی کنید تا از نوسان‌های قیمتی جا نمانید.

ترید بر مبنای بازه زمانی: تریدر‌ها با در نظر گرفتن توانایی‌های خود بازه‌های زمانی مختلفی مانند هفتگی یا ماهانه را برای ترید انتخاب می‌کنند.

انتخاب بهترین روش ترید ارز دیجیتال کاملا به توانایی‌ها و میزان ریسک‌پذیری شما بستگی دارد. برای این کار باید حتما یک دوره آموزش مقدماتی و پیشرفته ارز‌های دیجیتال را بگذرانید تا با آگاهی کامل بهترین استراتژی را انتخاب کنید.

شرکت در دوره‌های داجکس؛ بهترین روش یادگیری ترید ارز دیجیتال

در این مقاله به بررسی بهترین روش‌های ترید ارز دیجیتال پرداختیم و نحوه انتخاب استراتژی مناسب را به شما آموزش دادیم. به یاد داشته باشید که بازار ارز‌های دیجیتال بسیار پرنوسان است و افراد ناآگاه را متحمل ضرر‌های سنگین می‌کند. برای جلوگیری از ضرر‌های ناشی از معامله‌گری باید حتما با استفاده از مهارت‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بهترین ارز را انتخاب کرده و برای خرید و فروش آن اقدام کنید.

بهترین روش یادگیری ترید ارز دیجیتال شرکت در یک دوره آموزشی معتبر و جامع است. تیم متخصص داجکس بعد از سال‌ها کسب تجربه در انواع بازار‌های مالی، دانش و اطلاعات خود را در قالب دوره‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته در اختیار شما عزیزان قرار داده است. همچنین این تیم امکان یادگیری کامل ارز‌های دیجیتال در جلسات خصوصی را نیز برایتان فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یادگیری ارز‌های دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان ممکن فقط کافی است وارد سایت dogex.ae شوید و برای تهیه دوره متناسب با سطح دانش خود اقدام کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر