بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران گفت:

برنامه ریزی برای عرضه انواع مختلف برنج در بورس کالا

برنامه ریزی برای عرضه انواع مختلف برنج در بورس کالا
مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران گفت:اکنون طارم، طارم هاشمی و فجر در بورس کالا عرضه می‌شود و برای ورود ندا و شیرودی نیز در بورس کالا در حال برنامه‌ریزی هستیم.
کد خبر : ۲۶۶۶۶۴
نویسنده :
مینا علیزاده

برنامه ریزی برای عرضه انواع مختلف برنج در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، اسماعیل یزدان پناه، مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با اشاره به عرضه برنج کیفی طارم و فجر در رینگ کشاورزی بورس کالا اظهار کرد: در تلاش هستیم تا ارقامی که پرمحصول بوده و تولیدات زیادی دارند، در بورس کالا عرضه شود.

وی با بیان اینکه در آینده عرضه واریته‌های برنج در بورس کالا فراگیر می‌شود، بیان کرد: اکنون طارم، طارم هاشمی و فجر در بورس کالا عرضه می‌شود و برای ورود ندا و شیرودی نیز در بورس کالا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

یزدان پناه افزود: با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم از سال گذشته برنج را وارد بورس کالا (رینگ کشاورزی) کنیم که معامله شود.

مدیرعامل مرکز تجارت برنج ایران با بیان این که وجه برنج به صورت نقد به کشاورزان پرداخت می‌شود، ادامه داد: کشاورزان با عرضه برنج در بورس کالا می‌توانند محصول را در مناطق مختلف کشور به فروش رسانند.

وی با بیان این که مکانیزم تعریف شده در بورس کالا دقیق است، تصریح کرد: برنجی که قرار است عرضه شود آزمایش و براساس پارامتر‌های کیفی در بورس کالا پذیرش می‌شود.

یزدان پناه با بیان این که کشاورزان برای عرضه برنج باید دارای کد بورسی باشند و آن را از کارگزاری‌ها دریافت کنند، گفت: کشاورزان برنج نمونه را به مرکز برنج تحویل می‌دهند و پس از تائید در بورس کالا عرضه خواهد شد و به محض فروش، وجه در حساب بورسی کشاورز واریز می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر