ارتقای برند کارفرمایی و جذب نیروهای مورد نیاز، از اهداف شرکت ایرانسل

محمد مهدی پیروزان، مدیر ارشد دپارتمان HRBP حوزه منابع انسانی شرکت ایرانسل در حاشیه پنجمین نمایشگاه کار ایران عنوان کرد: هدف از حضور ایرانسل در این نمایشگاه، آشنایی بیشتر مخاطبان با این برند محبوب و جذب نیروهای انسانی متخصص در این حوزه است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط

بازار تاکسیهای اینترنتی در دستان اسنپ؛
سهم اسنپ از بازار تاکسیهای اینترنتی ۹۰ درصد است روز شلوغ افشای اطلاعات کارخانجات مخابراتی ایران؛
"لکما" در مناقصه دومرحله ای "همراه" شرکت کرد 
بازار تاکسیهای اینترنتی در دستان اسنپ؛
سهم اسنپ از بازار تاکسیهای اینترنتی ۹۰ درصد است روز شلوغ افشای اطلاعات کارخانجات مخابراتی ایران؛
"لکما" در مناقصه دومرحله ای "همراه" شرکت کرد ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه