بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
امروز؛ برگزاری هشتمین مزایده اموال منقول سازمان تملیکی
قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از امروز (یکشنبه، ۹ بهمن) در ۳۰ استان کشور، اظهار کرد: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۶۷۵۷

امروز؛ برگزاری هشتمین مزایده اموال منقول سازمان تملیکی

به گزارش بورس نیوز، صاحب حجتی، قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به شروع هشتمین مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از امروز (یکشنبه، ۹ بهمن) در ۳۰ استان کشور، اظهار کرد: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کل کالا‌های عرضه شده در این مزایده سراسری بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

وی افزود: بیشترین کالا‌ها در این مزایده به ترتیب از سوی استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی، تهران و آذربایجان شرقی عرضه خواهد شد.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: کالا‌های عرضه شده در این مزایده شامل ماشین‌آلات راهسازی، مقادیری طلا، لوازم خانگی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات و اسباب‌بازی است.

براساس این گزارش، شرکت در مزایده برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان تا ۱۶ بهمن ماه می‌توانند از کالا‌های مورد نظر بازدید و پیشنهاد‌های خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

متقاضیان برای دریافت جزئیات اقلام مزایده به آدرس TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چهارمین مزایده اموال تملیکی به ارزش ۲۳ میلیارد تومان
قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت:

چهارمین مزایده اموال تملیکی به ارزش ۲۳ میلیارد تومان

ارسال نظر