بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
آخرین پیگیری‌های بورس نیوز از نامه‌ی بی تاریخ؛

بورس کالا به نامه وزارت صمت واکنش نشان داد

بورس کالا به نامه وزارت صمت واکنش نشان داد
طبق اعلام روابط عمومی بورس کالای ایران در پاسخ به پیگیری‌های بورس نیوز، نامه‌ای که امروز در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده، واقعیت دارد و با وجود آنکه این نامه در تاریخ ۲۲ دی ماه نگارش شده، اما یک هفته بعد و در تاریخ اول بهمن ماه به دبیرخانه بورس کالا واصل شده است.
کد خبر : ۲۶۶۷۷۹

بورس نیوز: 

با توجه به پیگیری بورس نیوز از روابط عمومی بورس کالا، شفاف سازی این شرکت در خصوص نامه وزارت صمت بدین شرح است:

طبق اعلام روابط عمومی بورس کالا به بورس نیوز، این شرکت پس از دریافت نامه لغو مجوز عرضه خودرو با ارسال نامه‌ای به وزارت صمت و با توجه به آنکه محتوای نامه وزارت صمت مبنی بر توقف عرضه خودرو در بورس با دیدگاه و موضع شفاف وزیر صمت، مغایرت داشت، درخواست شفاف سازی کامل این موضوع را اعلام کرد. به گونه‌ای که در نامه بورس کالا عنوان شد که آیا منظور وزارت صمت توقف عرضه همه خودرو‌ها در بورس است یا صرفا عدم پذیرش خودرو‌های جدید در بورس کالا را شامل می‌شود.

بورس کالا به نامه وزارت صمت واکنش نشان داد
همچنین تاکید شد که با توجه به موافقت کامل وزیر صمت با عرضه خودرو در بورس در طول جلسه مورخ ۲۱ تیرماه شورای عالی بورس، برای روشن شدن موضوع، نظر وزیر نیز اخذ شود.
در پایان هم اعلام شد که طبق نامه ۲۴ دی ماه وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس شورای عالی بورس به رییس سازمان بورس، لازم است تا نظرات وزارت صمت در جلسه شورای عالی بورس بررسی و تصمیم گیری در این زمینه صورت گیرد.

همچنین در پاسخ وزارت صمت به نامه بورس کالا نیز عنوان شد که منظور از لغو عرضه خودرو‌های جدید در بورس کالا، پذیرش‌های بعد از تاریخ دهم آبان ماه سال جاری یعنی زمان اتمام ابلاغ مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی است و ضروری است از پذیرش خودرو‌های جدید تا تعیین تکلیف موضوع ممانعت شود که این موضوع شامل خودروی دنا می‌شود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

سیاست های بورس ها به شورای عالی بورس مرتبط است نه شورای رقابت

زلزله در وزارت صمت
مدیر حاشیه دار خودرویی به زودی تغییر می‌کند؛

زلزله در وزارت صمت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
لعنت برهمتون که سر همتون تو یک آخوره. ..