بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
جابجایی ۱۳ شرکت در تابلوهای بازار پایه فرابورس
آخرین طبقه‌بندی ناشران درج شده در بازار پایه به استناد ماده ۲۱ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل‌وانتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران دیروز دهم بهمن‌ماه منتشر شد.
کد خبر : ۲۶۶۸۳۴

جابجایی ۱۳ شرکت در تابلوهای بازار پایه فرابورس

به گزارش بورس نیوز، آخرین طبقه‌بندی ناشران درج شده در بازار پایه به استناد ماده ۲۱ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل‌وانتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران دیروز دهم بهمن‌ماه منتشر شد که بر اساس آن ۷ نماد به تابلو پایه زرد، ۳ نماد به تابلو پایه نارنجی و ۳ نماد به تابلو بازار پایه قرمز منتقل شدند.

براساس اطلاعیه مدیریت نظارت بر ناشران بازار پایه شرکت فرابورس ایران و در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران مصوب در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۸۸، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحیه‌های بعدی آن و مصوبه دهم بهمن ۱۴۰۱ کمیته درج شرکت فرابورس ایران، طبقه‌بندی شرکت‌های درج شده در بازار پایه فرابورس ایران در قالب تابلوهای"پایه زرد"، "پایه نارنجی" و "پایه قرمز" صورت گرفت که فهرست شرکت‌های انتقالی بین تابلو‌های مذکور به شرح جداول زیر است.

لازم به ذکر است، طبقه بندی ناشر، نافی تکالیف و مسئولیت‌های وی در قبال الزامات قانونی و مقرراتی مربوطه از جمله قانون بازار اوراق بهادار و قانون توسعه ابزار‌ها و نهاد‌های مالی جدید نیست.

جابجایی ۱۳ شرکت در تابلوهای بازار پایه فرابورس

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
سلام ازفشم کدام شرکت توبورس هست یاخواهد امد